12. huhtikuuta 2014

Miittailua Tampereella

Olin viime lauantaina pitkästä aikaa miittailemassa, viime kerrasta onkin vierähtänyt jo kohta vuosi. Tällä kertaa miitti oli järjestetty kauneusbloggaajille ja kohteena oli Tampere. Miitti oli Plevnassa ja jatkoille eksyimme Teerenpeliin. Suuret kiitokset miitin järjestämisestä Elisalle ja Sannille! :) Oli kyllä todella onnistunut tapahtuma.

Alkujuomaksi meille tarjottiin lasilliset talon kuivaa siideriä, mitkä hörpimme ruokaa odottaessa.


Mä tilasin itselleni "pienen" pyttipannun. Olin vähän kauhuissani miten saan tän kaiken syötyä, mutta upposhan se lopulta! :D Oli muuten elämäni paras pyttipannu.


Ensimmäisenä meille luennoitsi Lumenelta Tarja Gallacher. Saimme kuulla mm. kevään uutuuksista. Mä en oo ite välittänyt enää pitkään aikaan Lumenen tuotteista, mutta tämä luento iski mulle pienen Lumene-kipinän uudestaan!


Seuraavaksi saimme kuunnella kaikkea hiuksista Mikon, Tigimiehen, esittämänä. Mun mielestä Mikon luento oli todella mielenkiintoisa ja nappasinkin pari uutta vinkkiä hiustenlaittoon. Katsotaan mimmoset kiharat saan ensi kerralla, kun aloitan laittautumisen kikkuroiden teolla ja laitan ne pinneillä kasaan meikkauksen ajaksi! :) Mullahan on itsellä todella hankalat hiukset: pitkät, todella liukkaat, suorat... Sen takia en jaksa kauhean usein tapella näiden kanssa. :D


Viimeisenä meille esiintyi Zuii:lta Tiia Tyynysniemi. Mulle Zuii oli täysin uusi ja tuntematon merkki. Oli ihan mielenkiintoista kuulla tuotteista, jotka valmistetaan kukkasista. Tiia jakoi meille kaikille vielä ruusut! :) Ilahduin itse tästä todella paljon, sillä kukat on parhautta.


Liisa tutkailemassa aarteitaan Teerenpelissä. Onnistuttiin saamaan ihan oma cabinetti vielä jatkoillekin. :D


Mä hilpasin porukoille jo klo 22 jälkeen. Päätin purkaa goodiebagin vielä kissan kanssa ennen nukkumaanmenoa. Neiti on tullut kyllä niin omistajaansa ja osasi ottaa hyvän paikan keskeltä purkkimerta. :D

Nää on mun! Älä edes yritä.

Sitten alkoikin jo väsymys painaa pitkän päivän jälkeen.


Pörrö tuli siihen lopputulokseen, että itse pussit oli paras juttu.


Tässä vielä aarrekassien sisältö, juuri kun ehdin päästä lähes kaikista mun varastoista eroon... Mutta onneksi goodie bagista paljastui sellaisia tuotteita, joille mulla on oikeasti käyttöä.


Tämän kuvan ehdoton ykkönen oli tuo Jane Iredalen mineraalipuuteri.
Ajattelin muuten näpyttää teille tuotearvosteluja niistä tuotteista, jotka koen jollain tavalla hehkuttamisen arvoiseksi. :) En siis läheskään kaikista, mutta jos silmään osuu joku tuote mistä haluatte postauksen, niin huikatkaa!


Tigimiehen pussista paljastui tietty hiusjuttuja. Tuo purkissa oleva hiusnaamio on päässyt jo käyttöön ja on kyllä erinomainen tuote. :)


Sitten vielä Lumenen meikkejä. Olin aika innoissani tuosta luomiväripaletista, sillä multa ei löydy vastaavaa palettia entuudestaan. Ajattelin tänään tehdä meikin luomiväripaletilla ja ehkäpä myös toista eyelineria käyttäen. :) Tietty toinen noista huulipunistakin vois päästä mun arvostelun kohteeksi. ;D


Kiitos kaikille miittiin osallistuneille ja tietenkin vielä iso kiitos järjestäjille! :) Oli ihanaa tavata uusia bloggaajatuttavuuksia ja nähdä myöskin vanhoja naamoja.


10 kommenttia:

  1. Onko tuon Laveran purkin takana joku huulirasva? Tuo oranssi. Näyttää ainakin pakkauksen perusteella herkulliselta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kyllä on! :) Se on tämmönen http://www.nakedlips.fi/löydä-oma-suosikkisi-19997880 ja tuo tyrni. Tosi hyvä tuoksu, semmonen raikas appelsiini! Mutta en koe, että eroaa ihan hirveästi mun muista huulirasvoista. :D Ainakaan näin parin kokeilun jälkeen.

      Poista
  2. Ihana tuotekassi ja varmasti oli kivaa

    VastaaPoista
  3. Oottepa saanut paljon kaikkia kivoja tuotteita :)

    VastaaPoista
  4. Oli varmasti mukavaa, ja muhkea tuoteläjäkin tuli mukana! :)

    VastaaPoista
  5. ihihiiiiiiiiii, ei yhtään naurata toi tavarapaljous, kun tietää sun kammon kosmetiikkajemmoja kohtaan. =D
    Sä varmaan pyörtyisit järkytyksestä, kun näkisit mun Avonit...

    Pörrö on ihQ ♥

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...