15. huhtikuuta 2014

Mitä teille saisi olla?

Mä pohdiskelin kovasti viikonloppuna, että mitä kaikkea mun pitäisi tänne blogiin näpytellä. Teillehän mä näitä juttuja kirjoitan, joten mä haluaisin lukea teidän mielipiteitä siitä, että mitä te haluatte lukea! :) Jokainen mielipide ja idea on mulle todella tärkeä. Aion ottaa jokaisesta kommentista ja ehdotuksesta idean blogin tulevaisuuteen. Paitsi tietty jos joku asia jakaa ristiriitaisia mielipiteitä, niin toimin enemmistön mukaan.

Olen huomannut, että kynsistä poikkeavat jutut keräävät hieman enemmän sivunkatseluita kuin itse lakkaukset. Aika jännä juttu! :D Varsinkin Essence-maanantait on ollut suosittuja postauksia. Pitäisikö mun siis kirjoitella useamminkin muusta kuin kynsistä? Haluan pitää blogin pääpainotuksen kuitenkin kynsissä, mutta voin mahduttaa mukaan muitakin juttuja. Ideoita muihin postauksiin? Mistä haluatte lukea?

Olen monesti pohtinut, että tekisin teille videopostauksia. En oo kuitenkaan tähän vielä uskaltautunut, mutta mun mielestä oman naamakuvan julkaiseminen täällä oli jo suuri askel eteenpäin. :D En siis lupaa videopostauksia tulevaisuudessa, mutta katsotaan. Tuntuu, että en vaan osaa esiintyä kameran edessä luontevasti.

Sitten blogin muut sivustot. Mitä te haluaisitte nähdä mun instagramissa? Enemmän mun arkea vai pelkkiä kynsiä? Jotenkin koen instagramin helpommaksi tavaksi jakaa mun arkea, kuin itse blogi. 
Instagramista vielä sen verran, että suuret kiitokset vaan sille anonyymille, joka mulle ehdotti Instagramin käyttöä! En muista koska oon viimeeksi ollut edes päivän käyttämättä kyseistä palvelua.

Entäs miten Facebook? Päivittelen sinne vain linkkejä blogipostauksiin ja satunnaisesti jonkun pienen tilapäivityksen. Pitäisikö mun päivitellä blogin sivustoa enemmän? Mitä te haluaisitte sinne?

Pitäisikö mun jättää jotain aihealueita kokonaan blogista pois? 

Rehellisiä mielipiteitä saa jakaa ihan hyvillä mielin ja otan mielelläni kritiikkiä vastaan! :) Rohkeasti siis vaan jakamaan mielipiteitä. Toivottavasti mahdollisimman moni vastaisi mulle tähän postaukseen. Haluan meinaan kehittää blogia käyttäen teidän ehdotuksia ja ideoita. 

Suuri kiitos jo etukäteen teille, jotka jaksatte kehittää blogia kanssani! 


19 kommenttia:

  1. Pääpaino tietty kynsissä ja mä tuun aina muistaa ne parit kynsitaiteilut mitä oot tehny vuosien varrella! <3 Lukijamääräkin kertoo kyllä jotain, että ihmiset haluaa nähdä sun taiteiluja. :) Jos tänne jotain vois lisätä minua kiinnostavaa, niin voisithan sä tietysti alkaa esittelemään ostoksia silloin tällöin (kynsi- ja meikkijuttuja)! Ja tehdä haasteita, koska on mukava välillä lukea vähän enemmän kirjoittajastakin. :) Siinä mun ajatukset ainakin nyt!
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meinaatko niitä käsinmaalattuja "taideteoksia"? :D Jos meinaat niitä, niin pitääpä kehitellä taas joku idea ja toteuttaa. :)
      Nyt täytyy melkein ilosena myöntää, että mä esittelen täällä kaikki mun meikki&kynsishoppailut! :D Eli mä shoppailen nykyään erittäin mitättömästi, jotenkin hirvee tavaraähky ollut jo vuoden päivät tässä.
      Ja minäpä voin tästä lähtien näpytellä joskus jotain itsestänikin. :)
      Kiitos paljon ajatuksista! <3

      Poista
    2. Joo käsinmaalattuja juuri tarkoitan! Ne on ihan parhaita. ;D Ja muutamaa muuta kuten ne leopardikynnet on mun rakkaus. <3 Mut osaat kyl taiteilla kaikkee kivaa siveltimillä, joten niitä ois kiva katella. :D

      Oho! Mä vaan sit ajattelin ettet esittele, kun nään niitä niin "harvakseltaan". :D Mutta hyvä, jos sulla ei mee rahaa niin usein turhuuksiin ja ostat harkiten! :) Joillakin kun on joka viikko tavaraa mitä esitellä "nyt ostin kasan meikkejä" "tässä viime viikon ostokset: 10 paitaa" "tilasin ebaysta satamiljoonaa kynsikoristetta". :D HAha!

      Jee kivaa! Ja oikein hyvää pääsiäistä! :)

      Poista
    3. Pitkä loma tiedossa ennen opintomatkaa Pietariin, joten jos pidän jonkun luovan loman ja yritän kehitellä ideoita. 8) Hahaa, kuten sateenkaarileopardit..? ;)
      Joo siis mulle tuli vuos sitten yhtäkkiä vaan semmonen, että ei se shoppailu enää vaan oo niin hauskaa. :D En keksi mitään muuta selitystä tosiaan, kuin tavaraähky. Nykyään sama fiilis tulee siitä kun pääsee eroon jostain! :)
      Hahaha :DD Mut hei, eikös jonkun pidä shoppailla tämmösten tylsimystenkin edestä? ;) Niin pysyy hyvin tasapainossa shoppailumaailma.

      Kiitos samoin sulle!:)

      Poista
  2. haluaisin tuortiaaleja:) jotain yksinkertaista 10vuotiaalle aloittelialle! ihan joku perus muuta kun leppis kynnet.

    VastaaPoista
  3. Mä haluaisin lukee ihan myös arjestakin kynsien lisäksi! :) mutta pääpaino tietty kynsissä. Sitten ostosten esittely kuvat olis kivoja ja joskus videopostauksetkin (ei liian usein). Oon myös ymmärtänyt että kuntoilet melko paljon? tästäkin olis kiva lukea.

    Oikein mukavaa kevättä sulle Suvi! :)

    Terkuin anonyymi joka instagramia sulle ehdotti ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arjesta siis lisää tulossa!:) Tossa ylempänä Mellalle sanoinkin, että esittelen täällä kyllä kaikki mun shoppailut. Mä oon nykyään vaan tosi huono shoppaaja, kun poden jotain tavaraähkyä enkä halua itelleni mitään lisää! :D Nyt kyllä tein pienen meikkitilauksen Essence-maanantaina "takia" ja parit kesäisit luomiväripaletit. Niistä lisää sitten kun saan ne käsiini. ;)

      Nyt ainakin lenkkikauden startattua tulee kirmailtua aika paljon ulkona ja oon miettinytkin monesti, että voisin näpytellä tästä mun toisesta harrastuksesta oikein mielelläni postauksen. :)

      Oi ihanaa, että se mystinen insta-ano löyty täältä vielä! ;D Oon kyllä niin kiitollinen sulle tosta ehdotuksesta. Miten mä oon ennen edes kyennyt olemaan ilman kyseistä keksintöä?!

      Ihanaa kevättä myös sinne! :)

      Poista
  4. Kynsipainoitteisena edelleen. Onhan se kiva jos sillon tällön poikkeaa aiheesta, mutta jos niitä on liikaa, niin blogi muuttuu sekavaksi. Ai mut meikit on sit eri asia ;)
    Tutoja lisää! Ja sit joku teemapostaus olis kiva tai joku aakkoshaasteen tyyppinen juttu.
    Ja hei, semmost laatikoo oon kaivannut, et voi hakee hakusanoilla tiettyy postausta.

    Mut nää oli tämmösii toiveita vaan, tykkään joka tapauksessa blogistasi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä sun kanssa! :) Välillä aiheesta poikkeava postauks tekee ihan hyvää, mutta niitä ei saa olla liian usein. Ja meikithän on tietty kyllä eri asia. ;D
      Voisin pohdiskella tota haastetta, jos löydän jonkun lyhyemmän kuin 31... Meinas mennä oikeesti hermot sen kanssa. :D
      Mäpäs laitan sivupalkkiin hakulootan! :)

      Suuri kiitos ehdotuksista ja ideoista. :)

      Poista
    2. Nyt löytyy hakuboksi blogiarkiston yläpuolelta. :)

      Poista
  5. Kynsi- ja meikkijuttuja on kivointa lukea, toi Essence-maanantai on tosi hyvä idea! :) Videopostauksia olisi kyllä myös hauska katsoa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva kuulla, että Essence-maanantait on sun mieleen. :)
      Katotaan jos mä vaikka joku päivä innostuisin videoimaan. :D

      Poista
  6. Minusta sun blogis on hyvä näinki mut jos jotain ehottais nii se on kyllä kaikenlaiset haasteet. Niitä on aina hauska lukea. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Mäpäs yritän nappailla tänne jotain kivoja haasteita, kun eteen sattuu.

      Poista
  7. Moni onkin täällä sanonut noista ostospostauksista mutta mitä ilmeisemmin et hirveästi shoppaile niin vaikea esitellä ostoksia. ;D

    Liikuntajutuista ois kans kiva lukea, esim. liikutko "muuten vaan" koska saat siitä hyvän olon, laihduttaaksesi tai kentien kohottaaksesi kuntoa? Onko sulla jotain tavoitteita liikunnan suhteen? Liikutko mieluummin yksin vai porukassa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinpä. :'D
      Mäpäs näpyttelen teille tässä joskus postauksen juoksemisesta. :) Jospa saisin jonkun toisenkin innostumaan!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...