19. toukokuuta 2014

Essence-maanantai | Pari pikakuivattajaa


Multa löytyy itseltä pari Essence pikakuivattajaa, mutta käytän niitä todella vähän. Itseasiassa tää oli eka kerta kun ees kokeilin noita tippoja ja tolla päällyslakalla kiinnitän vain koristeita. Seche Vite on ollut mun luottokuivattaja jo monta vuotta, joten siihen näitä Essencen kuivattajia on hyvä verrata.
En löytänyt näille hintoja, mutta muistelisin, että Essencen pikakuivattajat maksaa noin pari euroa kappaleelta.


Pohjalla on kaksi kerrosta värilakkaa ja painelin kolot kynnellä. Annoin ensimmäisen vihreän kerroksen kuivua noin viisi minuuttia ja lakkasin tämän jälkeen toisen kerroksen. Lakkaukset sai kuivua tämän jälkeen kolmen minuutin ajan.

Ensimmäinen viiva on painettu, kun pikakuivattaja on kuivunut yhden minuutin. Seuraavat kolmen minuutin, viiden minuutin ja viimeinen 10 minuutin jälkeen.


Seche ja ilman pikakuivattajaa on parhaiten testistä selvinneet. Tipat oli yllättävän hyvät ja ne käy hyvin varmaan esim. mattalakan päälle. Pikakuivattava päällyslakka olikin taas ihan yhtä tyhjän kanssa. :D


Näiden pikakuivattajien lisäksi Essenceltä löytyy spraypullossa oleva kuivattaja. En ole itse kokeillut sitä koskaan, mutta tuote kuulostaa ihan mielenkiintoiselle.

Mitä pikakuivattajaa te käytätte?

18 kommenttia:

  1. Mulla on käytössä vähän milloin mitäkin.Nyt ollut dependin =)

    VastaaPoista
  2. Seche Vite on mun luottopikakuivattaja! Sitä en kyllä vaihtais ja saatavuuskin on hyvä verrattuna muihin vähän parempiin pikakuivattajiin. Ja kun käytön oppii, ei kutistumistakaan ilmene:)

    VastaaPoista
  3. Mä en normaalisti käytä pikakuivattajia ollenkaan, ihan perus päällyslakka riittää. Mut noi tipat on ihan käteviä kuivattamaan kerroksia keskeneräsessä lakkauksessa, esim ennen trippailua tai leimailua. Kunhan muistaa pestä huolella pois.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Mä en oikein tykännyt siitä, kun onnistuin sotkeen mun sormet ihan täysin noihin tippoihin. :D

      Poista
  4. Mulla on sekä tipat että tuo pikakuivattava lakka toimineet eikä muuta moitittavaa ole kuin että paksuuntuessaan tuo lakka alkoi lopulta kuplimaan kynsillä:( eli pullon pohjaa käytettäessä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika jännä, meinaan mulla toi päällyslakka ei kyllä nopeuttanut mitään kuivumista! :D

      Poista
  5. Toi essencen pikakuivattaja ei oo kyllä pikakuivattajaa nähnykkään, mutta sensijaan ihan normi päälyslakkana toimii kyllä superisti. Mulla pysyy lakkaukset helpostikkin yli viikon hyvänä ja lohkeemattomana kun laitan tota essenceä, kuntaas sechellä lakkaukset lohkee viimeistään neljännen päivän aikana. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä! Hei pitääkin tehdä joskus vertailu Sechen ja ton kanssa, että mimmonen pysyvyysero. :)

      Poista
  6. Mä käytän Sechen pikakuivattajaa. Oon myös kokeillu INM Out the door ja tuota essencen pikakuivattajaa. Essence ei oo kyllä mistään kotosin.. :D Secheä en kyllä vaiha enää pois ! :)

    VastaaPoista
  7. Oon Seche Viten vannoutunut käyttäjä! Aikasemmin käytin Poshe'n pikakuivattajaa, mut musta tuntu, et se kuivu äkkiä pulloon :/

    VastaaPoista
  8. Mulla oli sitä essencen spraypullossa olevaa. Ei se kyllä mitää ihmeitä tehnyt ja jätti kädet rasvaisiksi :( Oon vannoutunut essencen käyttäjä ja minullakin on nuo yllä olevat essencen lakat. Värilakkoja ja glittereitä minulla on yli 40, vaikka kaikki olen ostanut ulkomailta! Sulla on niin ihana blogi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi! Tietääpähän siis, ettei osta sitä.
      Mä oon kanssa vannoutunut fani! :D Löytyyköhän multa jo 140 Essencen värilakkaa.... Vähän kerääntynyt niitä.
      Kiitos paljon :)

      Poista
  9. Seche on paras!
    INM:stä puuttui pikakuivattava ominaisuus kokonaan, ja sitä oon hölvännyt tikkuprojektissa.
    Myös Bambin kehuma Sally Hansenin Diamond Flash oli miellyttävä kokemus.
    Tikkoja ja suihketta en oo koskaan kokeillut.
    Täytyy tilata sulle testiin joskus Avonin suihke. =)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...