21. toukokuuta 2014

Hiekkaisia palleroita

Esittelyvuorossa olisikin sitten mulla jo maanantaista lähtien olleet kynnet. Näillä lakkauksilla mennään vieläkin, eikä mitään lohkeiluja/kulumia ole havaittavissa! Näissä kuvissa lakkaukset on olleet mulla jo kolme päivää.


Mulla löi pää ihan tyhjää maanantaina, kun piti lakkailla jotkut kynnet Pedicure Barin lanseeraustilaisuuteen. Mulla oli kynsien laittamiseen todella vähän aikaa, joten totesin, että dotting toolilla saa nopeasti jotain aikaiseksi. Aloin paineleen palleroita eri hiekkalakoilla ja lopputuloksesta tulikin tosi kiva. :)

Noi isoimmat kuviot tein muuten jonkun siveltimen varrella. Mulla ei ollut tarpeeksi isoa dotting toolia tähän tarkoitukseen.


P2 - Lovesome
P2 - Lovely
Essence - Herzl
Kiko - 642
Depend - 2066


Sitten pieni ilmoitus! Blogi hiljenee loppuviikoksi, sillä mä suuntaan nokkani kohti Vaasaa iltapäivällä! Meen visiitille ihanaisen Sonnen luo. Palaillaan siis ensi viikolla! :)

24 kommenttia:

  1. Vähänkö suloiset! Dotting toolilla kyllä saa helpolla tosi kauniit koristelut :)

    VastaaPoista
  2. Oi, ihanat. :) Pitääpä itekin kokeilla hiekkalakoilla pilkkuja.

    VastaaPoista
  3. Ihanat kynnet! Mä en vaan saa ikinä kunnollisia pilkkuja tehtyä, aina niissä menee jokin pieleen. :D

    VastaaPoista
  4. Voi kuinka ihanat! Onko tuo pohja tehty tuolla Essencen lakalla, tuo vaaleanpunainen on kaunis...
    Pidä hauskaa Sonnelassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo on! Toi vaaleanpunainen on kyllä ihana lakka, harmi kun sitä ei saa enää mistään.
      Ehdottomasti! ;)

      Poista
  5. Nätti toi pohjalakka:) Eikä muussakaan lakkauksessa mitään vikaa ole. :D

    VastaaPoista
  6. Suloiset pallurakynnet kyllä :)
    Mukavaa reissua! :)

    VastaaPoista
  7. Nämä on aivan ihanat!
    Hah hah, tässä sulle mun versio "liukuvista kolmioista", jotka ei kyllä mennyt ihan nappiin.. :D http://omintassuin.blogspot.fi/2014/06/day-6-violet-nails-31-day-challenge.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mäpäs käyn katsomassa sun version.

      Poista
  8. Nice dots! :)

    http://nailsandmore2.blogspot.com/

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...