14. toukokuuta 2014

Kiva postipäivä

Hehkutinkin Kosmetiikkaa Pietarista-postauksessa Réserve Naturellen hajuvesiä, jotka jäi reissulta ostamatta. Löysin onnekseni netin ihmemaailmasta merkin oman verkkokaupan ja pienen viestittelyn jälkeen selvisi, että he toimittavat myös Suomeen. Hypin riemusta, sillä mua jäi ihan tosissaan harmittaan, että en ostanut yhtäkään tuoksua itelleni.


Postikuluja ostoksista tulee 14,9€, jos tilaus ei ylitä 25€. Fiksusti ajateltuna kannattaa siis tilata tolla 25€:lla ja saa ilmaiset postikulut. Paketti saapui mulle viikossa erittäin hyvin pakattuna. Mä tilasin itselleni neljä tuoksua ja primerin meikkivoiteen alle. Näille tuli hintaa 25,5€.


Ostin hajuvedet ihan vain sen perusteella mille niiden kerrottiin tuoksuvan. Tai siis, mitä kuvia hajuveden tiedosta löytyi. Ananas-kiivi oli ainut, jonka tuoksun muistin reissulta ja muista ei ollut mitään tietoa. :D Aika hyvin osui noi valinnat, sillä vain keltainen oli sellainen mistä en tykännyt, aluksi. Nyt kun oon tuoksutellut tota, niin itseasiassa sekin on kiva!


Sain samaisena päivänä toisenkin kivan paketin! Viva la Diva lähetti mulle esiteltäväks blogiin kevään ja kesän uutuuksia. Mä haluan antaa myös jollekin teistä mahdollisuuden päästä testaileen näistä paria tuotetta, joten olkaahan kuulolla myöhemmin. ;) Mulle lähetettiinkin toi iso aurinkopuuteri tuplana, jotta saisin arpoa toisen teille. Harmikseni toinen olikin ihan palasina. :/





Heräsikö kiinnostus Réserve Naturellen tuoksuihin? Haluatteko lisäinfoa niistä?
 Mille Viva la Divan uutuudet vaikuttaa?

Suuntaan tänään E-S:n kanssa OPIn ystävämyyntiin. En ajatellut ostaa mitään, kunhan käyn kurkkaamassa. Katotaan jos kuitenkin mun mukaan tarttuu jotain. :D



5 kommenttia:

  1. Hajuvesiä kannattaa tiirailla täällä sivustolla: http://www.fragrantica.com/. Sieltä näkee kätevästi mistä kyseinen tuoksu on koottu niin osaa verrata muihin omistamiin/uusiin hajuihin. :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...