7. toukokuuta 2014

Pietarin reissukynnet

Tässäpä mun reissukynnet! :) Halusin tehdä reissuun "asiallisen" lakkauksen, mutten kuitenkaan yksiväristä. Päädyin töpöttelemään pinkin liukuvärin valkoisen lakan päälle. Mun mielestä kynsistä puuttui kuitenkin vielä jotain. Kolusin lakkalaatikkoa läpi ja käteeni tarttui viime kesän hittilakka Confettis. 

Lakkahan voisi sopia hyvin liukuvärin päälle ja kokeilinkin sitä varovasti oikean käden pikkurilliin. Miten te toimitte, jos haluatte kokeilla kynnen päälle koristelua, joka ei ehkä toimikaan? Mun mielestä oikean käden pikkurilli on hyvä sormi testaamiseen tai sitten lakkailen kiekolle testikynnen.


Mun mielestä näistä tuli todella kesäiset kynnet! :) En muistanutkaan kuinka kiva lakka Confettis on. Sillä saa mun mielestä sen pisteen i:n päälle moneen manikyyriin.


OPI - Alpine Snow
Essence - Happy End
Kiko - 313
Loreal - Confettis



24 kommenttia:

  1. Ihanat! Kyllä tulee kesä mieleen :)

    VastaaPoista
  2. Mä teen testilakkauksia kynsilakanpoistoainepullon kylkeen. :D Se kun on aina hollilla lakkauksia tehdessä niin näkee mitkä rävellyksistä on onnistuneet ja mitkä ei, ja siihen mahtuu hyvin lakkauksia... yleensä kun pullon pinnat on täynnä, niin poistoainekin on lopuillaan. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei vähän hyvä idea! :D Mulla on käytössä vaan tommonen pumppupullo, jota täytän niin toi ei toimis mulla.

      Poista
  3. Oh my. Kerrassaan herkullinen lakkaus :).

    VastaaPoista
  4. Tosi kivat! Mulla on ollu vähän vaikeuksia keksiä miten käyttää tuota confetti-lakkaa, mutta täytyykin kokeilla jotain tällasta :)

    VastaaPoista
  5. ihanat :3 täytyy vähän apinoida ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Bongasinkin jo sun version. ;D

      Poista
    2. joo enkä huomannut että oonki jo kerran kommentoinu :DD

      Poista
    3. :DDDD Hahaha. Ehkä nää oli sit super mieluisat. ;)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...