16. toukokuuta 2014

Sleek I-Divine Candy

Tilasin tuossa hetki sitten pari kesäistä luomiväripalettia itselleni. Candy on ollut mulla kovassa käytössä ja parista meikistä oon muistanut räpsiä kuvatkin. Multa löytyy tällä hetkellä viisi Sleekin palettia ja suosittelen niitä kyllä teillekin! Luomivärit on todella laadukkaita, hyvä pigmentti ja levittyy hyvin. Hintaa paleteilla on 10€ per kipale, eli hintalaatusuhde täys kymppi!


Candy sisältää tietenkin kaikkia ihania karkkivärejä. Eniten mulla on ollut käytössä punaiset, violetit ja valkoinen, mutta pitäis kehittää noilla vihreillä seuraavaksi jotain. Otankin tehtäväksi tälle päivälle vihreän meikin! :)


Pohjustajana näissä kuvissa on NARSin Pro-Prime. Levitin luomivärit sormin.


Iskeekö sävyt teihin? Vai onko liian värikkäitä? :)


Sitten mulla olis ne pari meikkiä teille. Tän ensimmäisen tein mun kaverin synttäreille. Mulla oli vähän luppoaikaa, joten innostuin liimaan ripset luomaan näyttävyyttä. Tää oli muuten eka kerta, kun lähdin tekoripsien kanssa ihmisten ilmoille!


Käytin tässä meikissä: Cream Soda, Strawberry Sherbet, Parma Violet ja Flump.
Ripset: Lenilash 122



Tää meikki mulla oli OPIn ystävämyynnissä. Aluksi meikki tuntu jotenkin vähän oudolle, mutta sitten kun silmä tottui, niin tykkäsin tästä todella paljon! Sininen Bubble Gum on aivan ihana.


Meikkiin käytin: Cream Soda, Bubble Gum, Blue Fizzle ja Flump.



Kumpi meikki oli enemmän teidän mieleen? 

20 kommenttia:

  1. Onpas kiva meikkipaletti! Oon alkanu iteki innostua värikkäämmistä meikeistä, joten tätä vois kyllä harkita! Mistä näitä tilailet ja onko kovat postarit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ehdottomati harkita! Koska noi sävyt ei oo kuitenkaan semmosia niin hirveen räväköitä, että kehtaa hyvin käyttää arkenakin. Tai no, mä nyt en häpee näyttää arkena papukaijalle... :DD
      Mä tilaan omani Kosmetik4less-verkkokaupasta, sieltä tulee posteja 6,9€. :)

      Poista
  2. Ihanan värikkäitä sävyjä. :) Tykkään tuosta ensimmäisestä meikistä enemmän. Se on tosi kiva.

    VastaaPoista
  3. Kauniita molemmat mutta pinkkimeikki säväyttää enemmän! :)

    VastaaPoista
  4. ihanan sävyiset napit kyllä tässä paletissa .. enemmän ihailin noita tekemiäsi silmämeikkejä , kauniita :)!

    VastaaPoista
  5. Nätti paletti ja kauniita meikkauksia

    VastaaPoista
  6. Aivan ihania! Eikä todellakaan liian värikästä ; )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Jep, arkeen tarvii aina hieman väriä. ;)

      Poista
  7. Kumpikin meikki näyttää hyvältä, mutta muhun iskee toi ylempi hieman enemmän. :)

    VastaaPoista
  8. Eka meikki on enemmän mun mieleen, ja tykkään myös kuvista eniten tuostaa jossa hymyilet! :)

    VastaaPoista
  9. Kumpikin on ihana, mutta ekassa viehättää noi sun hiukset.
    Laita useammin tollasta kiharaa.
    Sä oot niin nätti. ♥

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...