15. toukokuuta 2014

Värikästä niittiä

Tässäpä mun viime viikonlopun kynnet. Nää oli kyllä ehkä huonoin idea ikinä, koska lauantaina mulla ei ollut kynsissä jäljellä enää kuin pari niittiä. :D Revin sitten loputkin niitit irti ja kynsiin jäi aika hauska kuvionti, harmi kun en ottanut siitä kuvaa. Mun siskokin katto pitkään, että mitä koristeluita mulla oikein on kynsissä!


Mä itse tykkäsin näistä paljon, tuli niin kesäinen fiilis. Käytännöllisempi versio näistä vois olla dotting toolilla tehdyt mollukat. Eipähän lähde ainakaan mitään irti! :D
Peukalossa oli oranssit niitit.


OPI - Alpine Snow
Niitit eBaysta


Olin eilen tosiaan E-S:n kanssa OPIn ystävämyynnissä. Pitihän mun nyt sit ostaa neljä lakkaa, etten ihan turhan takia lähtenyt paikan päällä pyörähtään. :D Mun mukaan tarttui:
 The World Is Not Enough, The Living Daylights, Snowflakes In The Air ja More Than A Glimmer. Hintaa näille tuli 20€.


Kävikös teistä kukaan ystävämyynnissä? :)



12 kommenttia:

  1. Kivat keväiset kynnet! Mä ostin minipakkauksia OPIlta - Minnie ja America -kokoelmat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Mä kattelin kans ite niitä minejä, mut mun mieleen pullot oli ihan liian miniminejä. :D

      Poista
  2. Kivat kynnet ja ei tullu käytyä ostelemassa

    VastaaPoista
  3. Ite kävin kans ostamassa parit Opit ystävämyynnistä. Vähän oli pettymys miten vähän kaikkea kivaa siellä oli. :( Lähti sieltä mukaan kuitenkin 5 lakkaa, ja kaksi samaa meillä näköjään oli, Living daylights ja Snowflakes in the air. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi kaks glitteriä tais olla aika suosittuja hankintoja kaikilla! :D
      Mun mielestä sielä oli kans vähän huono valikoima, tosi paljon semmosia peruslakkoja vaan. :(

      Poista
  4. Haha, ei yhtään ihme jos nuo niitit ei oo kovin kauaa pysyneet kynsissä. :)
    Mä niin kateellisena kattelin kuvia sieltä ystävämyynnistä, jospa sitä joskus itsekin sattuisi sinnepäin oikeeseen aikaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olis pitänyt vetää jollain pikaliimalla kiinni... :D
      Elokuussa on seuraava Helsingissä! :)

      Poista
  5. Ihanat kynnet :) En käynyt, mutta ajattelin käydä sitten elokuussa

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...