25. kesäkuuta 2014

Kesäistä Viva la Divaa

Sain jo toukokuun puolella testattavaksi Viva la Divan kevään/kesän uutuuksia. Oon nyt käyttänyt tuotteita hetken aikaa ja esittelen nämä teillekin tarkemmin meikin ohella. Käytin tähän meikkiin kulmakarvapalettia, Nudie-palettia, huulikiiltoa ja mattaista aurinkopuuteria.


Mun mielestä tää kulmakarvapaletti on tosi kiva! :) Paletista löytyy kaikki tarvittava kulmakarvojen laittoon. Mun mielestä toi kulmakarvavaha oli aika huono, sillä se tarttui ihoon helposti ja jätti aika sotkusta jälkeä.


Nudie-paletti oli erittäin mieleinen. :) Luomivärit eivät kyllä ole täysin mattoja, vaan jokaisen seassa on aivan aavistuksen verran shimmeriä. Muuten napit ovat mun mielestä laadukkaita: hyvä levittyvyys, ei varissut kovin paljoa, pysyi hyvin, hyvä pigmentti.


Touch ja Easy ovat todella vaaleita, niitä on vähän vaikea erottaa tästä kuvasta. Pohjustaja käytin NARSia tai UDPP.


Tässä vielä tämä meikki! :) Sopii mun mielestä niin arkeen kuin juhlaan.
Käytin muuten kulmakarvojen vahvistamisessa tota paletin mukana tullutta sivellintä ja se ei ollut kyllä kovin hyvä. :D Ei saanut niin tarkkaa ja siistiä jälkeä kuin Duroyn kulmakarvasiveltimellä.



Ostin muun Vaasasta tommosen ihanan kukkakoristeen hiuksiin! Pitää kattoo jos noita löytyis eBaysta lisää. 8)


Oletteko te hankkineet mitään näistä Viva la Divan uutuuksista? Mitä tykkäsitte uutuuksista?


14 kommenttia:

  1. Nätti hiuskoriste, pitääpä eksyä jälleen ebayhin, jos löytyis :)
    Itse en ole Viva la Divaan vielä tutustunut. Kiitokset realistisesta esittelystä!

    VastaaPoista
  2. Nätti meikki! Ja onpas muuten ihana kukkakoriste, tykkään hirmuisesti kaikista hiuskoristeista! :D
    Tuo Nudie luomiväripaletti olis just mulle tehty, mutta ei varmaan tuu sitä hankittua, koska meikkaan nykyään niin vähän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Tää on kyllä hyvä semmonen peruspaletti!

      Poista
  3. Kaunis meikki! Olisin halunnut ostaa ton luomaripaletin mutta Kampin Kicksistä se oli ainakin loppu:/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Voi ei! :( Se on tainnut olla aika suosittu, ainakin blogien postauksien perusteella!

      Poista
  4. Toi Nudie Matte on kyllä osoittaunut ihan luottopaletiksi. Ihan älyttömän hyvä ja simppeli! Ollut melkein jokaisessa arkimeikissä mukana siitä asti kun ostin : D Mut mulla ei kyllä mitään shimmeriä siinä havaittavissa? Tai sit oon sokee : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinpä! :)
      Tietkö mulla iski ihan epävarmuus ja oli pakko mennä syynään toi uusiks, ja kyllä, shimmeriä löytyy! Mustassa se näkyy varsinkin, semmosta ihan tositositosi pientä. Mitä ei kyllä ilman syynäämistä näe! :D

      Poista
  5. Ihana luomiväripaletti! Mä en yleensä muita värejä silmissä käytäkään kun nudea ja ruskeaa. Minkä hintanen tuo on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep niin on! :) Esitteen mukaan noin 14€, mutta en osaa sanoa Kicksin hintaa. :(

      Poista
  6. Nätti meikki ja ennen kaikkea ihanat pisamat! ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Voi ei, en tykkää pisamista yhtään... :DD Nyt niitä ei oo onneks niin paljoa, kun yleensä kesäsin, kun ei oo paistanut aurinko pahemmin. 8)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...