7. kesäkuuta 2014

Kesän hiljaisuutta

Heipsan taas pitkästä aikaa! :) 

Blogi on viettänyt hiljaiseloa jo 2,5 viikkoa, joten ehkä nyt on aika jo palata kirjoittelemaan! :D Päätin, että pidän pienen kesäloman blogista, jotta saan rauhassa keskittyä maanantaina alkaneeseen kesätyöhön jne. Tää viikko menikin todella väsyneissä merkeissä, sillä mulla menee yleensä viikko tottua aamuherätyksiin. Aloitin maanantaina oman alan työt, eli koko kesä menee röntgenkuvia räpsiessä! Mulla oli todella ihana ensimmäinen viikko ja täytyy sanoa, että oon kyllä löytänyt sen oman jutun. Mitenkäs teidän kesä on alkanut? 

Tää kesä on muuten ensimmäinen, jonka vietän Helsingissä! Oon ollut edelliset kesät töissä Valkeakoskella, joten mun mielestä tää on todella jännää. :D Kaipaan kyllä niitä 10 minuutin työmatkoja polkupyörällä, sillä nyt saan viettää aamulla 40 minuuttia bussissa.

Kesäsuunnitelmia mulla on sen verran, että lähdetään isolla porukalla Saksaan heinäkuussa. :) Tällä kertaa kohteena on München, vaikka mä olisin mennyt oikein mielelläni taas Berliiniin. Oon myös miettinyt, että voitais ottaa viime kesän telttaretki Tuuriin miehen kanssa uusiks! Äsken varattiin vielä perinteisesti liput Valkeakosken kesäteatteriin! :) Mitä suunnitelmia teillä on kesälle?

Ihanaa alkanutta kesää kaikille teille! 



6 kommenttia:

  1. Joku viikko on vielä kesälomaan aikaa, mutta sitä ootellessa. =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih 8) Katokin, että eksyt käymään meillä! ;D

      Poista
  2. Kesä alkanut kynsilakkojen ja frisbeegolffin parissa... :D

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva, että oot löytäny "sen oman jutun" ja saat vielä tehdä sitä! Kynsille se ei tosin taida tarkoittaa hyvää..?
    Mulla 1,5 viikkoa 4 viikon loman alkuun, mutta ei mitään suunnitelmia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep näinpä! :) Kolme viikkoa on mennyt niin nopeasti! Joo kynsiähän ei saa lakata. Tai no saa, jos vaihtaa joka pv lakat, mutta mun mielestä on ammattimaisempaa olla ilman. :D
      Ooo ihanan pitkä loma sulla!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...