18. kesäkuuta 2014

Sinistä liukua miittiin

Meillä oli lauantaina kynsibloggaajien miitti täällä Helsingissä. Päivä oli todella onnistunut ja oli ihana nähdä kaikkia muita kynsihörhöjä! :) Kirjoittelen miitistä lisää myöhemmin, mutta esitellään kynnet ensin.

Menin "hyvissä ajoin" torstaina töiden jälkeen E-S:n kanssa vaateostoksille. Suunnitelmissa oli joku kesäinen mekko ja sehän löytyikin helposti! Tarkoituksena oli lakkailla kynnet perjantaina töiden jälkeen, mutta enhän mä sit ehtinyt! :D Onneksi ehdin aloittaa kynnet jo illalla, joten lauantaina mulla oli kynsissä valmiina valkoinen pohja. 

Kello näytti 10.20 kun aloin ahertamaan miittikynsiä ja tapahtumapaikalla mun piti olla klo 11.00.... Kiirettä piti ja en myöhästynyt kuin 10 minuuttia. ;) Lakkaillessa oli kyllä pienet suorituspaineet, meinaan kynsien oli pakko onnistua kerrasta. Kopioin mun reissukynsiä, mutta vaihdoin sävyt vaan mekkoon sopivaksi.


Mulla ei ollut oikein mitään kuvaa mekosta, mutta tässä mekko näkyy ainakin jotenkin. :D

Kuva Tanja Karthaus

OPI - Alpine Snow
Kiko - 340
Essence - The Boy Next Door
Loreal - Confettis



14 kommenttia:

  1. Säänkin puolesta sininen mekko taisi olla loppujen lopuksi osuvampi kotimaiseen kesään, noin teemaa ajatellen, kuin se kukkaismekko... ;) Hyvin sopi sulle tuo sininen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep näinpä! :D Kukkamekko olis ollut vähän turhan kesäinen. ;)

      Poista
  2. Tosi nätit kynnet. Hyvin passaa tohon mekkoon kyllä.

    VastaaPoista
  3. Tää kysymys ei varsinaisesti liity blogisi pääaiheeseen, mutta kysyn kuitenkin(ei tietenkään tarvitse vastata jos haluat pitää kommentit vain kynsissä) mutta siis mun oli tarkotus hakea ensi keväänä röntgenhoitajakouluun ja ois kiva tietää et onko sinne kovin vaikea päästä, aloituspaikkoja kun ei hirveesti oo? Haitko sä sinne huippupapereilla tai jos kävit ensin lukion niin saitko hyvät lähtöpisteet kirjoitetuista aineista? Teitkö huomiota että oliko pääsykokeissa paljon tyyppejä, jotka oli ihan keskiverto papereilla liikenteessä ja ehkä jopa asenteella, ettei ole niin tosissaan? Vihdoin olen keksinyt ammatin mikskä haluisin, mut nyt jänskättää se et mitä jos ei pääsekään sinne... Jos vielä jotain blogin aiheeseen liittyvää, niin on kyllä huippu kynsiblogi! Kiitos vaan hyvistä ideoista jotka inspiroi lakkailemaan kynsiä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huuuuh, kiva olin kirjottanut sulle piiiitkän vastauksen ja se katos... :DD Alotetaas uudestaan.

      Vastailen mielelläni rönärikysymyksiin ja jos haluat keskustella näistä lisää, niin mulle saa lähettää vaikka sähköpostiakin nelffutus@gmail.com :)
      Ootko hakemassa mihkä kouluun? Meinaan esim TAMK on huomattavasti vaikeampi päästä kuin Metropolia. Mun lukion tokarin ka tais olla jotain 8..? En enää muista tarkkaan, enkä myös muista muita mun kirjotusten arvosanoja kuin matikka, joka oli E. Mutta ei mulla mitkään huippupaperit olleet. :D Pääsykokeisiin meinaan päästään noilla numeroilla, mutta sitten sielä pääsykokeessa kaikki hakijat ovat samalla lähtöviivalla. Eli pisteet nollataan ja vaikutat vaan sielä todistetulla osaamisella ja sun persoonalla. :) Meillä oli pääsykokeissa esseekoe ja sit ryhmäkeskustelu. Voin kertoo sulle vinkkejä tohon keskusteluun jos haluat!
      Mä en enää tarkkaan muista mimmosta porukkaa sielä oli, mutta uskoisin, että kaikki paikalle tulleet haki sit ihan tosissaan opiskelupaikkaa. :) Mut hei, jos et pääse ekalla sisään, niin hae ehdottomasti uudestaan! Mä meinaan itekin pääsin vasta tokalla yrittämällä sisään. :)

      Mä suosittelen kyllä röntgenhoitajan ammattia koko sydämestäni, tän parempaa ei oo! ;)

      Kiitos paljon! :)

      Poista
    2. Kiiitos paljon vastauksesta !:) Savoniaan oisin hakemassa ekalla sijalla. Miten en ollutkaan ajatellut et ne pisteet nollataan ja täytyy sit live tilanteessa loistaa siellä:D kiva juttu et voit vielä vastata näihin kysymyksiin sähköpostillakin. Pidän mielessä lähempänä hakuaikaa että laitan sulle spostia, kun mielelläni vinkkejä kuulisin:)

      Poista
    3. Joo ainakin meillä nollattiin! :) Pistähän sähköpostia sitten tuleen, niin tehdään kaikkemme, että pääset sinne. ;)

      Poista
  4. Niin kauniit kynnet, jotka mätsäs mekkoon loistavasti. :)

    VastaaPoista
  5. Mekko näyttää nätiltä ja kynnet on kivat! Ja ihanan väriset!! :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...