30. heinäkuuta 2014

München shoppailut

Edelliseen reissupostaukseen pääset tästä, nyt on ostosten esittelyn vuoro! :) Tiesin, että tulen uudistamaan vaatekaappiani kaksin käsin ja matkalaukkuni tulee pursuamaan purnukoista. Otin siis reissuun vain pakolliset mukaan, ja matkalaukkuni painoikin vain 8,5kg lähtiessä! Mun matkalaukku ei ole ikinä painanut noin vähän. :D Takaisin tultaessa lukema hipoikin jo 21 kiloa, mikä olikin jo ihan arvattavissa.

Münchenistä kannattaa ainakin käydä katsomassa seuraavat vaatekaupat: Pimkie, New Yorker, C&A, Forever 18, Colloseum, Tally Weijl. En käynyt kuin yhdessä kenkäkaupassa, mutta Deichmann on todella halpa kenkäkauppa! :) Kosmetiikkaa löytyy näistä kaupoista: Douglas, Müller, DM ja Rossmann.

En esittele teille vaateläjää, mutta kosmetiikat kyllä. Ostin lisäksi vielä uuden salikassin ja kahdet kengät. Toiset mun uusista kengistä mun on kyllä pakko näyttää teillekin, on nää meinaan niin ihanat! :D Hintaa näillä kengillä oli hurjat 12€, joten mun oli pakko saada nää. Yllätyin, että näillä oli yllättävän hyvä kävellä. Oon näillä huuuuurjat 13cm pidempi, kyllä kelpaa! :D


Mutta sitten niihin kosmetiikkaostoksiin... Tässä koko saalis!


Rakastan Balean tuotteita todella paljon ja hamstrasin tietenkin niitä seuraavaksi vuodeksi. Suosittelen kyllä lämpimästi kaikille tätä DM:n omaa merkkiä, loistava hintalaatusuhde! Esimerkiksi shampoot maksaa noin 1,4€. Löysin myös ensimmäisen hyvältä tuoksuvan aurinkorasvan ja kaikkea muuta kivaa.




Kynsilakkoja reissulta ei tarttunut mukaan kuin kuusi pulloa, olin tästä aika yllättynyt. :D Huomasin muutenkin, että viisi kuudesta oli hiekkalakkoja... Mä kun joskus vannoin, että hiekkalakat on ihan rumia! :D Meikkejä ostoskoriin tarttuikin vähän enemmän.




Ostin viime reissulta kaksi muovikippoa arkimeikkien ja sutien säilytykseen. Hintaa niillä taisi olla noin kuusi euroa per kipale ja tykkäsin niistä todella paljon. Rossmannissa myytiin näitä vieläkin, joten päätin ostaa vielä kaksi lisää. Toiseen mahtuu nyt kaikki mun sudit ja laatikostolle en oo vielä keksinyt lopullista käyttötarkoitusta.


Mulla meinas käydä paha kämmi ja kissa meinas jäädä ostamatta! :D Muistin tän viisi minuuttia ennen kuin kauppa oli menossa kiinni ja etin käsiini ensimmäisen kissan jonka vaan näin. Mies vähän nauro, että jopas mä nyt kissan löysin... Enhän mä nyt voinut ilman kissaa lähtee takaisin Suomeen!


Siinäpä ne ostokset. :)



36 kommenttia:

  1. Kyllähän näillä ostoksilla nyt ehkä hetken pärjää! :D Mäkin aikoinaan vannoin etten pidä hiekkalakoista, mutta niin niitä vaan on eksynyt myös mun hyllyyn... :)

    VastaaPoista
  2. Vähänkö ihanat noi kengät! *__* ♡

    VastaaPoista
  3. oijoi joi ! Mitä herkkuja ;)!!! Balean tuotteet .. noiden TÄYTYY olla ihania <3!

    VastaaPoista
  4. Jösses miten paljon kaikkea! En oo ennen kuullut noista Balean tuotteista. Ja miten siistit kengät, whuu!

    VastaaPoista
  5. Wow! Kaikkea kivaa olet löytänyt. :) Sitä omaa ulkomaanreissua odotellessa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mihkäs päin maailmaa oot lähdössä? :)

      Poista
    2. Aluksi mietin turkkia =halpa ja lämmin, mutta nyt jostain kumman syystä mieli kääntyy saksaan.. :-D

      Poista
    3. Suosittelen kyllä Saksaa lämpimästi ;)

      Poista
  6. Ihanat ostokset ja tuo balea merkki kiehtoo kyllä =)

    VastaaPoista
  7. Wau mitä ostoksia! Varsinkin nuo kengät <3
    Minäkään en ole ikinä kuullut noista Baleoista, mutta hyvältä ne ainakin näyttävät :D Tällaisia ostospostauksia on aina kiva lukea. Paljonko noi invisibobblet muuten maksoi Saksassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm, oiskohan ne ollut 4,9€..? En muista oikein kun mulla oli Rossmannin alekuponki kun kävin ostamassa noi. :D Mut aika samaa hintatasoa kun Suomessa!

      Poista
  8. Toi Balea jää kyllä askarruttamaan meikäläistäkin sen verran että sitä pitänee joskus hommata kokeiluun!

    Ja tuo Hampurin kisu jää kieltämättä vähän naurattamaan -- - - nähtyäni ne kaikki muut näyttävät kissat. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä! ;)
      Joo tää on nyt sit porukan musta lammas. :(

      Poista
  9. Jopas oot päässy ostelee! :P Ihanan erilaisen näkösiä melkeen kaikki kosmetiikka. Ja tosi värikkäitä. Löytäispä itekki nui kivan nökösiä juttuja. :D

    VastaaPoista
  10. Upeet noi kengät! Ja kaikkea kivaa kosmeiikkaa :)

    VastaaPoista
  11. Onpas iso kasa kaikkea :O
    Mulla on kanssa kengät, joissa on tommonen pohja. Niin helppo kävellä ja niin paljon lisää pituutta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooo, mistä löysit sun kenkulit? :) Mä yllätyin ite, että kuinka hyvä noilla olikaan kävellä!

      Poista
  12. Onpas kiva nähdä ostoksesi!
    Niin hauska tuo sinun keräilykohde, symppistä!
    Mäkin olin heinäkuussa Saksassa (Berliinissä), en tiennyt tuosta Baleasta oikein mitään, niin ostin sitten vain entsyyminaamion ja sain minisuihkugeelin yhden DM:n avajaisista. Mulla oli aika rajallisesti tilaa laukussa, niin en voinut ihan villiintyä, mutta kyllä kaikkea kivaa löytyi :D. Tässä mun postaus, jos kiinnostaa: http://sinistapintaa.blogspot.fi/2014/07/saksan-reissuostokset.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kissat on pakollinen juttu reissuilta. :'D
      Mäpäs käyn kurkkaamassa postauksen! :)

      Poista
  13. Ihania juttuja! Mäkin olin kuukausi sitten Münchenissä, mutta vaan päivän, joten sinne täytyy päästä kyllä uudestaan. Saksassa tuli käytyä muuallakin, joten Rossmannit ja DM:t tuli kyllä kierrettyä :) en vaan jaksanut raahata isompia purkkeja, mutta niitä minipurkkeja senkin edestä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä kiva, että noissa kaupoissa on niin hyvin kaikkia minikokoisia purkkeja tuotteista! :)

      Poista
  14. Balea on aivan ihana merkki :) Todella upeet kengät ja aivan mahtava osto saalis !!

    VastaaPoista
  15. Oot ihan pikkusen vaan shoppaillu. :DD

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...