2. heinäkuuta 2014

Scribble Me This

Niinpä siinä sitten kävi, että mäkin sorruin Indie-lakkoihin. Syypää tähän on selkeästi E-S, sillä hän katalasti yllytti mut kimppatilaukseen... :D Olin ihan varma, että mä en lankea Indie-hehkutukseen, mutta kun mä näin tilaamani lakat omin silmin, niin ei tästä taida olla enää paluuta... En oo meinaan ihan hetkeen rakastunut näin syvästi johonkin lakkaan! Kyseessähän on siis KBShimmerin Scribble Me This. Tilasin lisäksi Sweet Wawe-nimisen lakan, mutta kyllä SMT on aivan ykkönen!


Sain lakat perjantaina ja aloinkin heti tikutteleen lakkoja. Lauantaina SMT pääsikin jo kynsille, sillä mulla oli ihan selvä ajatus minkälaisen lakkauksen tekisin. Mulle meinaan tulee tästä glitterpläjäyksestä strösselit mieleen, joten tarviihan lakka kaverikseen jonkun jäätelölakkauksen. Mun mielestä valkoinen/vaaleanpunainen liukuväri vois hyvin kuvastaa mansikkajäätelöä! :)


SMT herätti muuten sellaisia kauan sitten koettuja innostuksen tunteita, joita mä en ole enää ihan hetkeen tuntenut lakkailujen parissa. Bussissakin mä vaan ihailin kokoajan mun kynsiä! :D


OPI - Alpine Snow
OPI - If You Moust You Moust, saatu miitistä
KBShimmer - Scribble Me This


KBShimmer - Sweet Wawe
KBShimmer - Scribble Me This


Mitäs te tykkäsitte näistä kynsistä? :) Onko täällä joku toinen myöhäisherääjä Indie-lakkojen suhteen?


27 kommenttia:

  1. Ooh! Ihanat kynnet! Upea tuo Scribble Me This!

    VastaaPoista
  2. Myöhäisherääjä ilmoittautuu :D Siis oon ihan että wau, mitä nää on, mun on pakko saada. Tosi herkulliset kynnet oot taiteillut.. upeat!

    VastaaPoista
  3. Hienot kynnet ja ihania KB Shimmereitä. <3 Itellä ei oo vielä yhtäkään indie- lakkaa, mut varmaan kohta on pakko hankkia niitä! :D

    VastaaPoista
  4. Voi miten söpöt kynnet! Itellä on vaan kolme erilaista indietä, nekin kaikki Dollish Polishilta:D Oon vaan ihastunu sen merkin lakkoihin eniten, ne on mun mielestä hienoimpia indieitä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mä oon kattellut niitä vaan ohimennen joskus, pitäisköhän perehtyä syvemminkin. :)

      Poista
  5. On se kyllä soma lakka, ei voi mitään. Itsehän en ole indie-myöhäisherääjä - vaan indie-yllyttäjä! ;)

    VastaaPoista
  6. Oih! Niin kauniit kynnet! *kuolaus*

    VastaaPoista
  7. Nää on kyllä söpösiä:) Tilasin kolme lakkaa kesäkokoelmasta mutta en näistä kumpaakaan koska pihtasin. Mä olen kyllä indie-suossa kaulaani myöten, niitä on hyvän matkaa toista sataa tällä hetkellä ja aika vähän tulee enää muuta edes ostettua....joten voin kertoa, että kun niille antaa pikkusormen, ei paluuta enää ole:D

    VastaaPoista
  8. KBShimmerit on ihan parhaita! 8)

    VastaaPoista
  9. Täällä kans yks myöhäisherännäinen :D
    Ihania noi KBShimmerit :)

    VastaaPoista
  10. Olipas ihanan pirtsakat! Söpöt :)

    VastaaPoista
  11. Oiii, ihan älyttömän söpöt! :3 ♡

    VastaaPoista
  12. Voi se näyttää vielä paremmalta kynsillä kuin pullossa! Tosi onnistuneen värivalinnan oot tehnyt tohon pohjalle. :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...