18. elokuuta 2014

Kesäisiä hiekkalakkoja

Ostin Saksasta P2-merkin pari uutta hiekkalakkaa. Olin yllättynyt siitä, että näissä koostumus ja lopputulos oli erilainen kuin aikaisemmissa hiekkalakoissa. Itseasiassa se oli melkeinpä pieni pettymys, sillä oon tykännyt tosi paljon edellisten hiekkalakkojen jäljestä. Pullokoko oli myöskin muuttunut hiukan edellisistä lakoista, aikaisemmat pullot oli 11ml ja niissä oli korkeampi korkki. Nykyinen pullo on 10ml.



Joyful on sävyltään kaunis koralli, seasta löytyy hopeista shimmeriä. Mun mielestä tää sävy on ihanan kesäinen ja lopputulos on aika kiva. Lakka peitti yhdellä kerroksella, mutta mun mielestä pinnasta tuli kauniimpi kahdella kerroksella. Lakka kuivui aika normaalia vauhtia, mutta paljon hitaammin kuin muut merkin hiekkalakat.
  

Dreamy on sävyltään upea sininen. Mun mielestä lakka hiekkaversio Essencen lakasta Galactic Glam. 



Lakka peitti kahdella kerroksella ja kuivui aika nopeasti. Mun mielestä tän hiekkaefekti oli enemmän semmonen sokerimainen ja yhdellä kerroksella lopputulos oli melkeinpä ruma. :D 



Onko teillä P2:n hiekkalakkoja?

6 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...