11. elokuuta 2014

Lumene CC Nail Concealer

Sain keväällä miittipussukasta tämän Lumenen uutuustuotteen. CC Nail Concealerin tarkoitus on tasoittaa kynnen omaa väriä ja peittää pieniä kynnen virheitä. Lakka jättää kynnelle kauniin sävyisen lopputuloksen ja toimii varmasti hyvin esimerkiksi ranskiksen aluslakkana.

Lakka kuivui kivaa vauhtia, mutta raidottui mun mielestä aika helposti. Lakkasin lakalla kyllä aika ohuet kerrokset, joten jospa raidottuminen johtui siitä.


Suuri plussa leveästä siveltimestä, sillä lakan saa levitettyä kynsille helposti. Pikkurilliin tää suti on ehkä hieman leveä, mulla meinaan pikkurillin kynsi on sen verran kapea, että meinaan lakkailla vähän kynsinauhojakin samalla.


Lakka on varmasti hyvä niille ketkä eivät käytä kynsillä värilakkaa, vaan haluaa vain luonnollisen kauniin lopputuloksen. Itse olen käyttänyt tätä välillä tavallisen aluslakan sijasta, mutta ei tätä kyllä kannata aluslakaksi ostaa. :)

Hintaa tällä on noin 6€.


Tässä vertailukuva:
Ilman lakkaa, yksi kerros,  kaksi kerrosta



Onko tämä tuote teille tuttu?


12 kommenttia:

  1. on tuttu ja tykkään! =) mulla on aina tosi lakankellastamat kynnet ja jopa minä onnistuin jättämään yhdessä manissa osan luonnonkynttä näkyviin, tämän lakan avulla! :D suosittelen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho noni! :) Toi kertoo sitten jo kyllä paljon tästä lakasta.

      Poista
  2. Kiiiiitos suuresti vinkistä! Itsellä on rosoiset, epätasaiset ja rumat kynnet, tätä on pakko ostaa! Kun ei ole näemmä hinnallakaan pilattu :)

    VastaaPoista
  3. Juu mullakin oli tämä kunnes lahjoitin sen pois. En oikein tykännyt, koska se raidoittui ikävästi laittoi sitten ohuita tai paksuja kerroksia :D Mun mielestä se kuivui tosi hitaasti ja pinta jäi ihottavan tahmaisen tuntuiseksi. Mutta kivan luonnollisesta väristä pidin kyllä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei. :( Joo toi lopputulos on kyllä kauniin sävyinen!

      Poista
  4. Olen miettinyt tätä, mutta en ole vielä hommannut :D

    VastaaPoista
  5. Mulla on tää ja olen siitä kyllä tykännyt ranskispohjana :) Olen yleensä laittanut kaksi paksuhkoa kerrosta, eikä raidoitu ainakaan mua häiritsevästi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sopii kyllä sävynsä puolesta täydellisesti ranskikseen. :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...