13. elokuuta 2014

Mani swap with E-S!

Päätettiin E-S:n kanssa heinäkuussa, että tehdään blogeissa pyörinyt mani swap. :) Ei kerrottu toisillemme etukäteen, että mitkä kynnet tehdään. 

Mä olisin halunnut tehdä E-S:n "paloturvallisuuskynnet", mutta multa ei löytynyt tarvittavia lakkoja. Sitten päädyin maalaileen käsin unisieppareita. Ihastuin E-S:n toteutuksessa kynsien värimaailmaan ja muutenkin kynnet oli jotenkin todella eläväisen näköiset. Kun olin saanut kynnet valmiiks, niin eihän niistä tullut yhtään samanlaiset, koska mulla ei ollut maaleja/lakkoja, jotka olis vastannut neitosen käyttämiä.. :D Sitten taas uuden kynnet kehiin ja vihdoin tuli jotain samanlaista!

E-S toteutti mun lakkauksista palapelikynnet ja mun mielestä ne onnistui loistavasti!


Totesin kynsiä tehdessä, että mun kokoelmasta puuttuu oikeesti oleellisia lakkasävyjä, kuten räikeä vaaleansininen! Jouduin sitten turvautuun akryylimaaleihin, sillä sieltä löytyi ainut sininen, joka vastasi edes vähän E-S:n käyttämää. Muutenkin siirtokuvat oli kyllä jotenkin paras valinta, sillä E-S on innostanut mut nyt ihan tosissaan askarteleen itse siirtokuvia. :)


Mitäs te tykkäsitte meidän mani swapista? Ootteko te tehneet näitä? :)


14 kommenttia:

  1. E-S:n blogiinkin kommentoin samasta asiasta, että miten hienoja noi kaikki kynnet ovat kollaasissa <3 Siinä on aina oma haasteensa löytää sellainen mani, jonka pystyy toteuttamaan itse. Kuten sulle oli käynyt :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Joo näinpä! Mulle ei tullut mieleenkään ennen lakkaamista, että vois olla niin vaikeeta löytää kynnet, jotka pystyy toteuttaan samanlaisina. :D

      Poista
  2. Wau teille! Onnistuneet manisvapit!

    VastaaPoista
  3. Molemmat olette onnistuneet hyvin! Mä en ole mani swappia koskaan tehnyt, mutta ehdottomasti kiinnostaa, jos joku haluaa joskus sellaisen mun kanssa toteuttaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Nyt sit vaan etsimään joku kenen kanssa toteuttaa. :)

      Poista
  4. Wautsi! Kumpikin on onnistunut täydellisesti. :) Olin saanut arvonnan yhteydessä palautetta, että blogissa haluttaisiin nähdä mani swap. :) Saas nähdä. :3

    VastaaPoista
  5. Onnistunut swappi! Ja tosi hieno kollaasi =)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...