8. elokuuta 2014

Sleek Arabian Nights


Sleekiltä tuli juuri uusi ihana syksyinen paletti Arabian Nights. Mä laitoin omani ennakkotilaukseen Kosmetik4less-verkkokaupasta ja olin tästä todella innoissani. Niin ihanan syksyinen paletti. 

Inspiraation lähteenä paletissa on Arabialainen fantasia, viettelys ja lämpimät täyteläiset sävyt. Paletin eri värit sopivat kaikille ihon sävyille.


Koostumukseltaan napit ovat pehmeitä ja ne on helppo levittää. Pigmenttiä näistä löytyy todella hyvin, mutta osa sävyistä tuppas leviämään hieman iholla (Sorcerer ja 1001 Nights).
 Mun lempparisävy näistä on ehdottomasti sininen Simbad's Seas.


Pohjustajana kuvissa UDPP.


Mä oon muutenkin tykännyt todella paljon Sleekin luomiväreistä ja tämä on jo mun kuudes paletti. Hintalaatusuhteeltaan nää on aivan loistavia, muita vastaavia saa kyllä etsiä! :) Paletti maksaa Kosmetik4less-verkkokaupassa 9,90€.


Sytyttääkö tämä syksyinen paletti? 


4 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...