27. elokuuta 2014

Splash

Sain E-S:ltä synttärilahjaks L.A. Girl-merkin ihanan glitterlakan nimeltä Splash. Mulla ei oo ollut aikaisemmin tän merkin lakkoja, mutta oon kyllä kuolaillut näitä muissa blogeissa. Merkillä on paaaljon tosi herkullisia glitterlakkoja!



Tein glitterlakan alle liukuvärjäyksen valkoisella ja lilalla. Mietin kyllä hetken, että mitenhän lila sopii turkoosin glitterin kaveriksi, mutta lopputulos olikin ehdottomasti mun mieleen! Mun mielestä ne sopikin meinaan todella hyvin yhteen. :)
Glittereitä lakasta tuli glitteriä aika vaivattomasti kynsille. Niitä ei joutunut onkimaan paljoakaan eikä glitterit tullut isoina kasoina kynsille.



OPI - Alpine Snow
Kiko - 330
L.A. Girl - Splash



Onko teillä L.A. Girlin lakkoja?

20 kommenttia:

  1. Silmiä miellyttävä väriyhdistelmä, tykkään! :-)

    VastaaPoista
  2. Ihana Splash! Ja kivasti yhdistetty :)

    VastaaPoista
  3. Ei ole näitä lakkoja, mutta pitänee alkaa katselemaan mistä näitä saisi. Senverran kaunis tapaus!

    VastaaPoista
  4. Tosi suloiset! Muutama juurikin noita L.A. Girlin glittereitä löytyy, kivoja lakkoja. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mä himoitsen myös niitä glittereitä!

      Poista
  5. Mä olen näitä lakkoja monesti katsonut, mutta jäänyt hankkimatta. Vierastan pullon muotoa :D
    Tässä lakkauksessa on kyllä kaikki kohdallaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei. :D Sun täytyy nyt päästä yli siitä pullon muodosta! ;)
      Kiitos :)

      Poista
  6. MULLA ON KOLME NÄISTÄ SPLAT , SPATTER JA SPLASH .. AIVAN IHANIA KAIKKI :)!

    VastaaPoista
  7. Söpöt on!! Ja kiva jos tykkäät lakasta.♡

    VastaaPoista
  8. Voi että, onpa ihana! Ei ole vielä yhtään L.A. Gilrliä, mutta ehkä jossain vaiheessa olisi hankittava. Erinomainen yhdistelmä tuon liukuvärin kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun täytyy kans hankkia näitä kyllä lisää. :) Kiitos!

      Poista
  9. Onpa kiva väriyhdistelmä! :) Tuolta tuo Kikon 330 nousee mua puhuttelemaan, ihana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mun mielestä toi 330 on täydellinen lila!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...