1. syyskuuta 2014

Essence-maanantai | Eye Makeup Remover


Mulla on ollut pitkään etsinnässä hyvä meikinpoistoaine. Oon kokeillut monia putsareita, eikä "se oikea" ole osunut kohdalle. Tilasin kesän alussa ihan huvikseni testiin Essencen meikinpuhdistusaineen ja taisin vihdoin löytää sen oikean mulle! Pullolla on hintaa 1,75 euroa ja tilavuus on 125ml.

Mä olen kokeillut aikaisemminkin tämmöisä öljypohjaisia putsareita, mutta en oo oikein tykännyt. Muistaakseni Maybellinen putsari jätti meinaan vielä öljyisemmän pinnan iholle kuin tämä! Äitini käyttää mm. tuota Maybellinen putsaria ja hän tilasi myöskin tätä testiin. Sanoi, että molemmat ovat kyllä yhtä hyviä! :) Erona näissä on vaan hinta, Maybellinen putsari maksaa noin 8€.

Essencen putsari on tarkoitettu kaikille meikeille, mutta sen luvataan putsaavan myös vedenkestävät meikit. Silmämeikki lähtee tällä erittäin helposti pois, mutta mun mielestä meikkipohjan putsaamiseen saa tehdä aavistuksen verran enemmän töitä. Verrattuna edellisiin puhdistusaineisiin, niin tällä meikit lähtee huomattavasti helpommin pois.
  

Mulla on aika rasvainen iho ja öljypitoisuutensa takia tää ei ole ehkä ihan paras mun iholle. Tuntuu ainakin, että jos en putsaa kasvoja vielä kasvovedellä, niin aamulla mun iho on todella rasvainen. En aio kuitenkaan luopua tästä tämän pikkuseikan takia! :D

Puhdistusaine pitää muistaa sekoittaa kunnolla ennen käyttöä, sillä pulloon muodostuu hetken seisomisen jälkeen kaksi nestefaasia.


Ripsiväri lähtee todella hyvin pois hetken hankauksella. Ripsiin ei jää mitään jämiä edes! :)


Ootteko te kokeilleet tätä putsaria?


18 kommenttia:

  1. Tätä vois harkita hankkivan =)

    VastaaPoista
  2. Kiitos tästä! Oonkin miettinyt, että mistä saisin halvan ja hyvän meikinpoistoaineen, kun meidän Sokoksella ei enää myydä Ziajan poistoaineita :) Täytyypä testata jossain vaiheessa tätä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kantsii kyllä testata! :) Toivottavasti tästä löytyis sulle seuraava hyvä putsari. :)

      Poista
  3. En ole kokeillut, mutta tällä hetkellä Garnierin 2 in 1 silmämeikinpoistoaine, joka lupaa vahvistaa myös ripsiä :D En tosin niin usein käytä, että vaikutusta huomaisi. Mukavaa, että Essence - maanantait tulivat takaisin :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmmm, mielenkiintoista! :D Mihin toi vahvistava vaikutus perustuu?
      Ihana kuulla, että oot tota mieltä! :)

      Poista
    2. Muistaakseni siihen, jos sitä käyttää päivittäin. Hyvä jos itse käytän kerran kuussa :D

      Poista
    3. Ahaa :D Mä oon aina niin skeptinen kaikkee tommosta kohtaan!

      Poista
  4. Mä käytän yleensä silmämeikin puhdistukseen lidlistä saatavia meikinpoistoliinoja. Ne toimii tosi hyvin, eikä tarvi erikseen hankkia tommosta pulloa ja vanulappuja :D Toi on kyllä aika halpa puteli, niin saattaisin vaikka testimielessä ostaakin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiskin muuten hankkia tommosia esim. sillon, kun lähtee reissuun! :)

      Poista
  5. Jaahas, taytyypa kokeilla tata. :) Maybelline on munkin mielesta liian oljyinen, Lorkku ja Lumene on hyvia, Garnierista en tykanny mut en muista miksi. :D Mutta siis putsaatko sa talla koko naaman? Ma kaytan (silma)meikinpoistoainetta vaan silmiin ja huuliin jos on jotain tymakampaa varia, muuten kasvoille sit eri aineet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä kokeileen! :) Joo putsaan, vaikka tää onkin silmille suunnattu. :D Oon liian laiska hankkiin montaa tököttiä eri alueisiin. ;)

      Poista
  6. En ole kokeillut, mutta varmaan vois, nimittäin etsin sellaista poisoainetta, joka poistais helposti KAIKEN ripsarin..! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitten tässä on se putsari, mitä sä tarvitset ;)

      Poista
  7. Mahtaakohan tätä löytyä Halpiksista? Pitääkin tänään käydä kurkkaamassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en löytänyt :(
      Oli kyllä juuri tullut täydennystä (ainakin kynsilakkahyllyn puolesta kun katselin...), joten ei pitäisi olla loppu?

      Oletko muuten tehnyt ripsareista mitään vertailuja? Katselin, että ne(kin) on superhalpoja!

      Poista
    2. Voi harmi! :(
      Aika hyvään väliin kysyit, muokkaan tässä just kuvia ripsarivertailuun! :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...