22. syyskuuta 2014

Essence-maanantai | Suuri ripsarivertailu


Nyt olisi sitten vuorossa ripsarivertailu! :) Essenceltä löytyy todella paljon erilaisia ripsivärejä, mutta en yksinkertaisesti jaksanut hankkia jokaista, että saisin todella laajan arvostelun tehtyä. :D Mikäli hankin jonkun uuden ripsarin, niin päivitän tiedot tänne.

Mä oon käyttänyt Essencen ripsareja kohta kolme vuotta ja oon tykännyt niistä todella paljon. En ole edes tainnut eksyä kokeilemaan muiden merkkien ripsareita. Mulla oli pitkään kestosuosikki, jota käytin melkein 2,5vuotta, mutta tätä arvostelua tehdessä löysin uuden rakkauden.

Aloitetaan siitä, että mille ripset näyttää ilman ripsia. Mulla on aika harvat ja värittömät ripset, vaikka pituutta taas löytyy. Ilman ripsaria mun ripset ei näytä oikein millekään. Mun mielestä mun ripset on myös jotenkin tosi hankalat, sillä ne näyttää useimmitten pelkän ripsarin ja rajauksen kanssa hämähäkin jaloille... :D Ripsiä on hankala taivuttaa taivuttimella ja suurinta päänvaivaa tuottaa ulkonurkan lähes tikkusuorat alaspäin menevät yksilöt.


Mun mielestä Essencen ripsivärien koostumus on aikalailla samanlainen kaikissa, osa on hieman kosteampia kuin muut. Eniten lopputulokseen vaikuttaa mielestäni harja!

Ensimmäisenä mun uusi lemppariripsari. Mä en tykännyt ennen yhtään muoviharjoista, mutta jotenkin tän löytämisen jälkeen rakastuin kumiharjoihin. Tällä harjalla saan ripsarin jokaiseen ripseen ja aikaiseksi ei tule niin pahaa hämähäkin jalka-efektiä. Mun mielestä tällä saa myös ärsyttävät hajaripset jotenkin sulautumaan toisiin ripsiin. Parilla kerroksella ripsistä saa todella luonnolliset, mutta kerrostamalla "massiiviset".


Sitten toinen kumiharjallinen. Verrattuna tuohon edelliseen, vaikkei sitä kuvista niinkään ehkä näy, niin ripsaria ei tule ripsiin niin paljon. Jotenkin tällä joutui myös tekemään paljon enemmän töitä sen eteen, että ripsistä sai edes vähän näyttävät. Tällä sai kuitenkin ehkä aavistuksen enemmän kaarevuutta ripsiin. Tykkäsin kuitenkin tän ripsarin harjasta, sillä harjaa kääntämällä levityspinnan malli vähän muuttuu ja sen avulla voi säädellä hillitympää tai massiivisempaa ripsarin antoa.


Seuraavana on tämän vertailun kamalin ripsari. Onnistuin vahingossa siistimään ripset edes vähän hillityn näköisiksi, mutta tästä ripsarista ripsiin tulee ihme kökköjä aivan älyttömästi. Muutenkin lopputulos on jotenkin vähän sellainen "ripsaria sielä ripsaria täällä". En tiedä mikä olis hyvä sana kuvailemaan syntyvää jälkeä, ehkä katkoinen/puuromainen..? :D Tän tuubi on taas kyllä ihan hauska, sillä se on samanlainen kun hammastahnatuubi. Mutta en suosittele kyllä tosiaankaan ostamaan tätä!


Seuraavana ripsari niille, jotka tykkää kikkailla harjan kanssa. Harjaa pyörittämällä ripsiin saa lisää ripsiväriä, mutta mä koen tän jotenkin hirveen hankalaksi! :D Muutenkin lopputuloksena on aika pahat hämähäkin jalat. Nooh, ihan kiva ripsari, mutta itse koen käytön liian monimutkaseksi.


Kahdessa seuraavassa ripsarissa on todella massiivinen harja. Mulla on ollut tää violetti aika pitkään ja ripsari oli jo vähän kuivahtanut tätä arvostelua tehdessä. Eli lopputulos ei nyt ole ihan sellainen, kuin uudella ripsarilla, mutta kuitenkin. :) Sillon, kun testasin ripsaria ekan kerran, koin tän olevan tän sarjan ripsareista huonoin. Väri tarttui vähän huonosti ripsiin ja kökköefektin sai aikaan aika helposti.


Tämän punaisen edeltäjä oli 2,5vuotta mun lemppariripsari. Massiivisella harjalla sai helposti väriä ripsiin. Koostumukseltaan väri on aika kosteaa ja ensimmäisillä käyttökerroilla lopputulos ei ollut mielestäni niin hyvä. Kaarevuutta tällä ripsivärillä saa mun mielestä ripsiin parhaiten kaikista tässä arvostelussa olevista ripsareista. Ripsarin oma lupaus:


Onko joku muu löytänyt luottoripsarinsa Essenceltä? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...