3. syyskuuta 2014

Kynsinurkkaukseni

Multa pyydeltiin arvonnan yhteydessä postausta mun kynsinurkkauksesta. Ajattelin toteuttaa tän postauksen sitten ensi keväänä uudestaan, sillä muutamme pois opiskelijakämpästä maalis-huhtikuussa. :) Se tietää sitä, että mulla ei tule enää olemaan omaa työhuonetta, enkä ole oikein vielä päättänyt mihin sijotan mun kynsinurkkauksen.

Pöydältä multa ei löydy mitään kynsijuttuja, eikä pahemmin mitään muutakaan... :D


Laatikossa on paikka lakoille, jotka odottavat tikutusta. Lisäksi täältä löytyy testitikkuja, kameran linssejä ja jotain kokeilemattomia kosmetiikkatuotteita.


Lipaston päältä löytyy kori, jossa on blogiin esiteltäväksi menevät tuotteet.


Lakat löytyy tietty Helmeristä. Ajattelin kyllä luopua Hellusta muuton yhteydessä ja ostan tilalle jonkun kauniimman laatikoston. 


Ylimmässä laatikossa mulla on hoitolakat, päällys- ja aluslakat, työkalut jne. Lisäksi sieltä löytyy varastoon ostetut lisäpullot.


Ensimmäinen laatikko sisältää Essencen Colour&Go-lakat.


Toisesta laatikosta löytyy lisää Essenceä, muita maailmalta tuotuja lakkoja ja indiet.


Kolmannesta laatikosta löytyy OPI, China Glaze ja kaikkea sekalaista Suomesta.


Mun mielestä mun lakkatilanne on aika hyvä, koska mun värilakat mahtuu kolmeen Hellun laatikkoon! :D Kahdesta alimmasta laatikosta multa löytyy koristeet ja muut oheisjutut. :)



Hyllyssä säilytän kynsilakanpoistoaineen, pumpulit, hammastikut jne.


Kun lakkaus on valmis, niin kynsinurkkaus muuttuu kuvausnurkkaukseksi.


Millaisia kynsinurkkauksia teillä on? :) Linkkailkaahan mulle postauksia!



16 kommenttia:

  1. Ihanan siististi kaikki paikoillaan! :) Ensimmäisenä kiinnitin huomion lakkojen väriin, ne ovat hirmu värikkäitä ja kirkkaita verrattuna esimerkiksi mun kokoelmaan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tykkään, että kaikki on järjestyksessä. :D Ihana tulla sitten aina seuraavalla kerralla tekemään jotain, kun on siivonnut paikat. ;)
      Mä oon kans muuten miettinyt, että mulla hirveesti kaikkia kirkkaita värejä! Ja taas vähemmän tummia. :D

      Poista
  2. Yllättävän vähän lakkoja O.o Luulin, että niitä olisi enemmän tai sitten osaat käyttää niitä niin, että lukijat (eli minä) unohtaa mitä käytit viimeksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks ookin! :D Mä oon itekin yllättynyt tosta, oon kuvitellut tilanteen niin paljon pahemmaks.

      Poista
  3. Ohhoh, makin oon ihan yllattynyt lakkojen maarasta! : ) Ja ihanan siistia, mun kynsinurkkaus on ihan havityksen kauhistus! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa :D Mua välillä melkein ärsyttää, kun oon aina siivoomassa. :')

      Poista
  4. Sulla on ihan ylisiisti kynsinurkkaus. Mulla aina kaaos...
    Mistä noi viimesen kuvan lamput on, vaikuttaa käteviltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi kaaos taitaa olla aika yleistä! :D ne on tigerista, täydelliset lightboxin kanssa!

      Poista
  5. Voi ku ois itelläkin noin paljon lakkoja! :) Mut mistä saa sellasia tikkuja mitä voi lakata malliksi? Oiskohan missä kaupassa niin ettei tarviis netistä tilata.? (asun kyllä sellasessa tuppukylässä, että joutuisin joka tapauksessa lähtee hakee kauempaa :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tilannut mun tikut eBaysta. :) On niin paljon halvempia kun Suomessa! Mä en osaa kyllä yhtään sanoa, että mistä kaupasta noista vois löytyä. :(

      Poista
  6. Kadehdittavan siisti ja hyvin organisoitu tuo sun lakkauspiste, mutta lakkamäärä on mun makuuni vähän liian vähäinen. ;-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa :D Etköhän sä saa terrorisoitua mun laatikostoo ton määränkin osalta, kunhan bongaat lisää jotain ihania indieitä. ;)

      Poista
  7. Hei oon aika nuori ja mä haluisin aloittaa nää kynsi taiteilut :), mutta en tiä minkä merkkisiä/laisia kynsilakkoja olis hyvä ostaa voisikko suositella jotain? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haluat varmastikin ostaa lakat ihan kaupasta etkä netistä? Jossain päin Suomea myydään vihdoin noita Essencen lakkoja, niitä mä suosittelen ehdottomasti. Lisäksi Seppälän omat lakat on tosi hyviä, ja ne on myös halpoja. :) Depend on myös hyvä, mutta halpa. Niitä löytyy esim Cubukselta ja Kicksistä :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...