24. syyskuuta 2014

Värikkäitä arkimeikkejä

Huomasin, että mulla tökkii taas blogitekstien ajastaminen... Ajastetut postaukset eivät nouse lukulistalle. :(

Mä olin kesällä tosi laiska meikkaan ja mun arkimeikkini koostuikin vain meikkipohjasta, rajauksista, ripsiväristä ja kulmien laitosta. Syksyn tullen oon jaksanut alkaa panostaan meikkaamiseen ja on kyllä taas niin ihanan naisellinen olo! :D Miten te meikkaatte arkena?

Tän ensimmäisen meikin oon toteuttanut jo kerran aikaisemmin, mutta tykkäsin tästä niin paljon, että tää on nähty mun silmillä jo kolmesti! :) Mun mielestä värikkään meikin voi hyvin yhdistää arkeen vaikkapa silloin, kun vaatteet koostuu synkistellen pelkästä mustasta.



Kaikki meikissä käytetyt luomivärit on Sleekin Candy-paletista. Tää on yks mun lempparipaletteja! :)


Seuraava meikki oli mun ensimmäinen sotamaalaus kesän jälkeen. Mun piti päästä testaan Sleekin uutta Arabian Nights-palettia. Näin edeltävnä yönä unta, että Kicksissä joku teki mulle meikin, jossa silmäluomet oli siniset ja rajaukset kultaiset. Siitä sain sitten idean tehdä meikin sinisellä ja kultaisella luomivärillä. :D




Sitten vielä yksi meikki, jonka tein Kikon sinisellä luomiväritriolla. Yllätyin näitten luomivärien sävyistä, sillä nää oli jotenkin paljon paremman näköset silmillä kuin napissa! :D Rakastuin varsinkin tuohon turkoosiin.



Mikäs näistä meikeistä oli eniten teidän mieleen? :)

16 kommenttia:

  1. Toi viimenen on kiva, tykkään käyttää turkoosia silmämeikissä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mun mielestä turkoosit silmämeikit on tosi kivoja, mutta en tunne itteeni jotenkin kotosaks niissä. :D

      Poista
  2. Noista jokainen näyttää oikein hyvälle. :)

    VastaaPoista
  3. Ah, tuo turkoosin sävy on upea! :)

    VastaaPoista
  4. Miten hauska tuo turkoosi! Iiih!

    VastaaPoista
  5. Kummatkin siniset ovat mun mieleen :) Ihania sävyjä ♥ Ja olipa kiva nähdä pitkästä aikaa meikkikuvia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! :) Jee kiva kuulla, yritän postailla taas jossain vaiheessa meikkejä, kunhan ehtitin joskus kuvaileen niitä. :D

      Poista
  6. Sulle kyllä sopii niin hyvin tuo pinkki eli ylin meikki saa multa äänen. :)

    VastaaPoista
  7. Kaikki näyttää huippu ihanille! :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...