20. lokakuuta 2014

Essence-maanantai | Oil Control Paper


Tällä kertaa esittelyvuorossa on Essencen Oil Control Paper. En voisi enää nykyään lähteä mihinkään ilman näitä pieniä paperilappusia, sillä ne tekee kiiltävälle naamalle ihmeitä hetkessä. Oon manannut täällä pariin otteeseen, että mun todella kuiva iho muuttui hetkessä todella rasvaiseksi, kiitos kierukan. Kiiltoa saa iholta pois tietty puuterillakin, mutta itse tykkään huomattavasti enemmän käyttää näitä.

Pakkauksessa on 50 paperia ja hintaa löytyy 1,95€.


Jossain vaiheessa päivää mun kasvot alkaa näyttään tältä. Kaikista eniten mulla kiiltää yleensä otsa ja leuka, mutta tässä kuvassa leuka ei kiillä tietenkään oikein ollenkaan. :D Nenän vierustat kyllä kiiltää ja on ikävän rasvaiset.


Oil Control Paper esiin ja ihoa painelemaan! Hetken päästä suurin osa rasvaisuudesta on poissa. :) En lisännyt kuvien välillä kasvoihin edes puuteria, vaan paperilla sai kaiken tuon kiillon pois.


 Mulla menee yleensä yhdellä kertaa kaksi lappusta. Ensimmäisellä painelen suurimmat kiillot pois ja toisella teen viimeistelyn. Huiskin kasvoille yleensä vähän puuteria vielä lisäksi.

Vasemmalla on käyttämätön puhdas paperi ja oikealla paperi käytön jäljiltä.


Käytettäkö te tällaisia paperilappusia kiillon poistoon? :)

5 kommenttia:

  1. Joo! Tämmösethän on ihan parhaita :)

    VastaaPoista
  2. Vaikuttavat oikein käteviltä lappusilta!
    Sitten kun kehitettäisiin vielä vastakkaiseen suuntaan toimivia tuollaisia, niin olisin onnellinen :D Mulla on järkyttävän kuiva iho ja varsinkin nyt kun mulla on jotain epämääräistä ihottumaakin nassussa, jossain välissä päivää iho vaan lähtee hilseilemään tuosta nenänpielistä ja vähän poskista :/

    VastaaPoista
  3. Rizlat eli sätkäpaperit aaa saman asian ;)

    VastaaPoista
  4. Näitä voisi kokeilla seuraavan kerran, kun tilaan Essenceä. Nyt käytän Duroyn kasvosilkkipaperia tähän tarkoitukseen :)

    VastaaPoista
  5. Mulla on näitä mutta en saa niitä toimimaan :o ehkä annan niille vielä mahdollisuuden :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...