4. lokakuuta 2014

Indiet valtaa mun hellun

KBShimmeriltä ilmestyi ihana syksyinen kokoelma ja kuten arvata saattaa, niin pitihän mun ja E-S:n näpytellä tilaus menemään. ;) Mun ostoskoriin tipahti pari vanhempaa lakkaa ja kaksi yksilö tästä uusimmasta kokoelmasta.

KBShimmer - She Twerks Out 
KBShimmer - Would Jubilee It?
KBShimmer - Up & Cunning 
KBShimmer - Kiss & Spell 


She Twerks Out on sininen glitterlakka. Peittää pitkillä kynsillä kahdella tai kolmella kerroksella. Tää on päässyt jo mun kynsille. :) Tykkään tästä tosi paljon!


Would Jubilee It? on glitterlakka, jonka seasta löytyy kaikkea erilaista glitteriä pinkkinä ja sinisenä.


Up & Cunning on lineaarinen hololakka. Yllätyin iloisesti tän holoefektistä! Pitää lakata tällä kynnet jonain aurinkoisena päivänä. :)


Viimeinen lakka on Kiss & Spell. Tämän lakan takia mä koko tilauksen alunperin tein! Rakastan KBShimmerin glitterlakkoja. :) 


Tässä vielä lakat tikuilla. Mikäs näistä on eniten tiedän mieleen?



18 kommenttia:

  1. mistä tilasit nää? :) Kiss&Spell on kyllä varmaan pakko munkin tilata... ;)

    VastaaPoista
  2. Vaikea sanoa, mikä ois suosikki, koska kaikki on siistejä! Itsellä tulee heti mieleen kaikenmaailman koristelut, joita noilla tekisin omiin kynsiini. :) Oon aika tuore lukija sun blogissa ja nyt sitte kommentoin ehkä ekaa kertaa. Mutta sullon kyllä kiva blogi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi kaikki on kyllä tosi ihania. :)
      Voi kiitos ja tervetuloa lukijaksi! :)

      Poista
  3. Onpa hauska tuo Kiss & Spell! Multa löytyy laatikostosta She Twerks Out, olen tykkäillyt siitä kovasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep niin on! :) Muutenkin noi KBShimmerin glitteroksennukset on niiiin ihania. :D

      Poista
  4. Oma suosikki on ehkä tuo Up&Cunning näistä neljästä. Itselle on tulossa myös näitä lakkoja, mutta ei yhtäkään juuri näistä ;)

    VastaaPoista
  5. Näistä tuo viimeinen mun oma suosikki! Juuri sain sen itsekin käsiini. :)

    VastaaPoista
  6. Up & Cunning näyttää tosi ihanalta! :)

    VastaaPoista
  7. Kiss & Spellin tilasin ja se jo viime viikolla saapuikin :)
    Kiva, että KBShimmer alkoi tekemään myös hiekkalakkoja.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...