18. lokakuuta 2014

Kuulumisia! :)

Ajattelin näpytellä teille pitkästä aikaa tämmösen höpinäpostauksen. Ootte näitä toivoneet ja harvemmin näitä tulee kirjoteltua, viikon hiljaisuuden jälkeen koen tän hyväks tavaks aloittaa taas jutut! :)

Mulla on ollut erittäin kiireinen syksy ja tää kiire jatkuu ensi vuoden tammikuuhun. Mun opiskelut alkaa olla loppusuoralla ja työstän tällä hetkellä opinnäytetyötäni. Teen opinnäytetyöni magneettikuvantamisen potilasturvallisuudesta. Oon muutenkin todella kiinnostunut magneettikuvantamisesta ja potilasturvallisuus on myös aihe mun mieleen. :) Työ on suhteellisen hyvllä mallilla, vaikka maanantaina muhun iskikin epätoivo siitä kuinka paljon tehtävää oikeasti on. 


Blogin ylläpito ja muiden blogien kommentointi on jäänyt aika hyvin taka-alalle. Meinaan mun päivät on nykyään datailun suhteen sellaisia, että näpytän vaan opinnäytetyötä. :D Osaan yleensä lopettaa siinä vaiheessa, kun silmät seisoo päässä ja en tajuu enää yhtään mistä mä kirjotan. Onneks rakastan magneettikuvantamisen fysiikkaa, niin työn tekeminen on huomattavasti mukavampaa. :D

Jännää kyllä kuinka nopeasti aika menee. Mulla on varsinaista koulua jäljellä enää kaksi viikkoa! Ihan mieletöntä oikeesti, tässähän meinaa ihan liikuttua... :D Jäljellä olis vielä neljä viikkoa työharjoittelua tietokonetomografiakuvantamisessa ja sitten tietty opparia. Ihanaa kyllä, että oon löytänyt sen ammatin, jota kohtaan tunnen oikeasti palavaa intohimoa! 

Oon muuten huomannut, että röntgenhoitajan ammatti on monille aika mysteerinen juttu. Usein luullaan, että röntgenhoitaja on sairaanhoitaja tjsp. Oon ollut ihan liekeissä, kun multa tullaan välillä kyseleen kommenttiboksiin juttua tästä ammatista! Ootteko te tietoisia mikä on röntgenhoitaja? :D

Sitten teen paljastuksen, josta en ole ihan hirveästi puhunut muutenkaan. En ole edes paljastanut henkilökohtaisessa profiilissa naamakirjassa. ;) Tietty oon puhunut tästä semmosille ihmisille kenen kanssa oon paljon tekemisissä muutenkin. Rumpujen pärinää:

Me ostettiin toukokuussa ihan oma asunto!


Oon niin onnellinen ja lasken päiviä koska meidän pikkuinen kaksio valmistuu. :) Muuton pitäisi tapahtua ensi vuoden maaliskuussa ja toivon, että aikataulu pitää. Muistan kun vannoin, että mä lähden takaisin Valkeakoskelle kunhan koulut loppuu, mutta niinhän sitä sitten jäätiinkin Helsinkiin. Ollaan katseltu asuntoja jo parisen vuotta ja mulla on ollut kaksi kriteeriä: lenkkipolut ja luonto lähellä. Viikkiinhän sitä sitten muutetaan! :)

Oli kyllä ihanaa, kun päästiin itse vielä vaikuttaan vähän asuntoon. Saatiin valita parketti, kodinkoneet jne. Nähtiin viime viikolla sitten ekaa kertaa mitä on tullut ostettua ja asunnosta tulee varmasti upea. Päätin myös, että kaikki tähän opiskelija-asuntoon hankitut kalusteet lähtee eteenpäin, sänky ja sohva kylläkin lähtee mukaan. Oon käynyt myös jo vähän shoppailemassa uusia juttuja asuntoon ja mullahan on tietty taas niin selvät sävelet mitä tulee minnekin. ;) 


Siinäpä on nyt ne kaks suurinta asiaa tällä hetkellä mun elämässä! :) Päivät kuluu opparin, asuntohaaveilun ja lenkkeilyn parissa. Tein eilen parhaan ajan tälle vuodelle juoksun suhteen. Olin tästä erittäin yllättynyt, sillä oon ollut yli kuukauden juoksematta mun polven takia. Nyt sekin alkaa olla jo lähes kunnossa, mutta alan vetäytyä sisälle lämpimään varmaankin jo ensi viikolla. Bodycombat siis kutsuu! Oon kyllä niin kaivannut tunneille. :)

15 kommenttia:

  1. Oih, onnea asunnosta! :3

    Röntgenhoitaja liittyy röntgeniin ja valmistelee tilat/ potilaan sitä varten, kai? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Hahaa, melkein. ;D Ton lisäks röntgenhoitaja hoitaa kuvaukset. ;)

      Poista
  2. Oi varmasti ihana saada oma asunto ja ihan uusi vielä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep näinpä! :) Osaa arvostaa vielä enemmän, kun asunut tässä opiskelija-asunnossa, joka on vähän eri tasoo! :D

      Poista
  3. Hienoja juttuja! Ja sähän oot ihan liekeissä. <3

    VastaaPoista
  4. Onnea uudesta kodista ja valmistuminenkin häämöttää ihan nurkan takana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Viimeiset raatamiset vielä ja sit se on ohi!

      Poista
  5. Onnea asunnosta :) Itse haaveilen kauheesti "uudesta" vuokrakämpästä... Jos toi harmaa juttu on matto niinse on aivan ihana !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Joo on matto. Ihanan pehmonen, tekis mieli jo levittää se lattialle. ;)

      Poista
  6. Onnea uudesta asunnosta! Minkälainen on muuten röntgenhoitajien työtilanne eli löytyykö hyvin töitä?

    VastaaPoista
  7. Onnea asunnon hankinnan vuoksi ja tsemppiä lopputyön kanssa! Ihania ostoksia :)

    VastaaPoista
  8. Sieltähän kivoja uutisia kuuluu! Onnea omasta kodista :)
    Terkuin, Tiina

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...