3. lokakuuta 2014

Postia Kikolta

Kiko on yksi niitä ihania merkkejä, joihin oon tutustunut ulkomaanreissuilla. Jonkin aikaa sitten Kikon verkkokauppaan tuli vihdoin mahdollisuus tehdä tilauksia Suomeen. Mun on pitänyt siitä lähtien tilata Kikolta jotain, mutta en oo viittinyt parin tuotteen takia tilausta tehdä. Postikulut on meinaan aika huimat, alle 49€ tilauksien postarit on 17€ ja yli 49€ tilauksien 13€. Sain kuitenkin kimppatilausporukan kasaan ja ei auttanut kun näpytellä tilaus. ;)

Multa loppui jo hetki sitten mun puhdistusvaahto ja kasvovesikin alkaa veteleen viimesiään. Mä oon aina ollut sellainen, että vaikka oon löytänyt jonkun tosi hyvän tuotteen, niin haluan silti kokeilla jotain uutta. Tykkäsin mun Dermosilin tuotteista tosi paljon, mutta päätin kokeilla tällä kertaa Kikon versioita.


Tykästyin kesäkuussa kynsibloggaajien miitissä Hannan käyttämään siniseen Kikon eyelineriin ja mun oli pakko saada se! Tää eyeliner on ollut mulla todella kovassa käytössä heti siitä lähtien, kun Kikon paketti saapui. :) Tilaukseni sisälsi myös jonkun tällaisen hauskan ripsarin, jolla kökköripset on taatut! :D


Lisäksi ostin huvikseni testiin Kikon sinisen luomiväritrion. Oon käyttänyt trioa jo kerran ja näitä on kyllä pakko saada lisää. Mieletön pigmentti ja aivan ihanat sävyt!



Verkkokaupassa pyöriessäni huomasin, että Kikolta löytyy puhdistusaine meikkisiveltimille. Ajattelin, että tää vois olla tosi kätevä luomivärisiveltimien putsaamiseen, sillä niitä saa putsailla melkein päivittäin. Puhdistusaine on ollut mulla kovassa käytössä ja tykkään tästä todella paljon! :) En käytä tätä kuitenkaan esim. meikkivoidesiveltimen putsaamiseen, sillä siihen sen puhdistusvoima ei ihan riitä. :D Pesen sutini kerran tai pari kertaa kuussa kunnolla, mutta luomivärisudit tulee putsattua aina, kun meikki koostuu eri sävyistä kuin viimeeksi.


Pitihän mukaan ujuttaa myös kynsilakkoja.


Ootteko te shoppailleet Kikolta mitään? :)

10 kommenttia:

  1. Kevällä kun kävin Kikolla hamstrasin sieltä vaikka mitä, mutta eipä ole tullut tilailtua sieltä :)

    VastaaPoista
  2. Kivoja ostoksia :)

    Mulla on Kikon lakkoja eniten koko mun kokoelmasta, koska ne on vaan niin ihania! Värikkäitä ja pirtsakoita <3 Ja hinta-laatusuhde on erinomainen. Löytyy multa myös muita yksittäisiä Kikon tuotteita, pari rajauskynää ainakin. Niistäkin olen tykännyt kovasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kikon lakat on kyllä todella laadukkaita! :) Mä en oo löytänyt Kikolta vielä mitään tuotetta, josta voisi sanoa jotain negatiivista. :)

      Poista
  3. Me tehtiin täällä pohjosen suunnassa kimppatilaus Kikolle. Ootan innolla, että saan lakat hyppysiini... :D

    VastaaPoista
  4. Mmmmiksi mä en tilannut viimeksi luomivärejä...!? :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...