8. lokakuuta 2014

Vähän syksyisempää

OPIn Every Month Is Oktoberfest on mun mielestä todella kaunis syyslakka, vaikkakin se ei usein ole kynsille päässyt. Onkohan tää ensimmäinen vai toinen kerta, kun lakkaan kynnet tällä lakalla..? Jotenkin mun mielestä tää sävy ei toimi mulla, kun pelkästeen syksysin.

Mun mielestä lakan kaveriksi sopii täydellisesti kullan sävyiset koristelut. Leimailin decalit OPIn kultaisella lakalla ja kuviot on DRK-A-laastata. Muistin vielä, että multahan löytyy mattapintaisia helmen puolikkaita, jotka vois olla sävyltään oikein sopivia näiden lakkojen seuraksi.


OPI - Every Month Is Oktoberfest
OPI - Golden Rules!


Mikä on teidän lempparilakka syksyyn?

10 kommenttia:

  1. Näissä on sellaista vanhan ajan eleganssia. Todella kauniit, ja saatan koettaa tehdä samantyyppiset. :)

    VastaaPoista
  2. Hello on a sunny beautyful day!

    I love your nails, very elegant:-)
    Also I do nailart at by blog, but I am not the best - yet!

    Maria

    VastaaPoista
  3. Juuri tuo lakka on se must, joka pitää saada ainakin kerran syksyssä kynsille. Mulla se on jo ehtinyt käydäkin! :D Toinen on varmaan A England Briarwood, joka sekin kyllä on jo ehtinyt käydä kynsillä tälle syksyä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi A Englandin lakka on kyllä kanssa tosi kaunis, ihanan syksyinen! :)

      Poista
  4. Oktoberfest on juuri niin ihana :) tykkään tälläisista osittain leimatuista kynsistä!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...