1. lokakuuta 2014

Violettia, pinkkiä ja hopeaa

Halusin mätsäillä mun silmämeikin ja kynnet hetki sitten rapujuhliin. Alunperin päätin, että meikki tulee olemaan se tän hetken lemppariyhdistelmä, eli valkoista, pinkkiä ja violettia. Mun mielestä toi väriyhdistelmä on vaan niin toimiva missä vaan! Mun korut oli hopean sävyiset, joten kynsiin piti saada vielä jotain hopeista. Meinasin yhdistää kynsiin eka strasseja, mutta ei ne olis kuitenkaan pysynyt kuin hetken. Leimailut oli paljon varmemmat pysyvyydeltään. :)


Tässä vielä yhteiskuva kynsistä ja meikistä. Mun mielestä tommosen kuvan ottaminen oli jotenkin hirveen hankalaa! :D Tää oli ainut kuva, jossa kasvojen peittäminen ei näyttänyt niin tyhmälle...


OPI - Alpine Snow
OPI - If You Moust You Moust
Kiko - 333
Depend - 223


Mätsäilettekö te kynsiä vaatetuksen tai meikin kanssa? :)

14 kommenttia:

  1. Vau! Todella kauniit kynnet ja ihanan värikäs meikki. Tuo kuva pääsee mun kynsi-ideoita-kansioon. Tällaiset täytyy joskus saada! :)

    VastaaPoista
  2. Aivan ihanat kynnet! Ja hyvin sopii meikkiin! Mä tykkäisin kans useammin mätsätä meikin ja kynnet toisiinsa, jos on joku erityinen tialisuus, mut liian harvoin on sitten kuitenkaan siihen aikaa. Mut se ois hauskaa! Joskus oon yrittänyt mätsätä kynnet myös esim vaatteisiin kanssa, kun välillä tuntuu et kynsillä ja omassa vaatetuksessa on ihan eri filikset päällä. :D Mutta yleensä se sit menee niin päin, että katon kynsiä ja mietin mitkä vaatteet niihin sopis, koska kynnet lakkaan melkein aina illalla ja sit vasta aamulla mietin mitä pukea ylle. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Jotenkin tommoseen erikoisempaan tilaisuuteen on helpompi tehdä mätsäyksiä, kun sillon vaatevalinta on yleensä niin selvä. :D

      Poista
  3. Hieno kuva toi 'kynnet feat. silmämeikki'!! Mä kuvaan joskus vastaavia lähinnä omiin kansioihin arkistoitaviksi, niistä näkee jotenkin jälkikäteen subjektiivisemmin että miten hyviltä omat kynnet on oikeesti näyttänyt. :D
    Nää kynnet näytti kyllä hyviltä!

    Tykkäsitkös ravuista?! ;-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Hahaa, ei oo muuten tullut tommonen mieleen mulla!
      No en.... Tai joo ei maussa vikaa, mut vähän liian sotkusta puuhaa tämmöselle hienolle neidille. ;)

      Poista
  4. Ihana yhdistelmä. :) Tykkään kovasti sekä kynsistä että meikistä!

    VastaaPoista
  5. Voi miten ihanat värit ja sopii sulle kuin nenä päähän! :-) Kauniit kynnet sekä meikki :-)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...