5. tammikuuta 2015

Joulukuun meikkishoppailut

Aloitetaas tän vuoden bloggailut mun joulukuun ostoksilla. Mulla alkoi varastosta loppumaan parit tuotteet, joita käytän päivittäin. Ostoskoriin eksyi tietty kaikkea muuta vielä lisäksi. :D 


Oon tän syksyn aikana hurahtanut huulipuniin ja varastot sen kun vaan kasvaa. Tilasin tuon neljän sävyn paletin työkäyttöä ajatellen, sillä sen sävyt ovat aika neutraaleja.


Tässä nää työpunat. Tuo vasemman ylänurkan puna on ainut jota en viitsi töissä käyttää, jääköön se mun vapaa-ajan käyttöön. :) Tietty toi violetti ei myöskään kuulu mun työpuniin! :D

Sleek paletti: yläreuna: Love Me (vas), Desire Me alareuna: Miss Me(vas), Kiss Me.
Sleek: Mystic


Tässä vielä swatchit kaikista. :)


Ostoskoriin tipahti myös tällainen Makeup Revolutionin paletti. Lahjotin tän kuitenkin mun siskolle, sillä en oikein tykännyt nappien koostumuksesta. Ei jotenkin sopinut mun iholle.


Innostuin tekeen vielä toisen tilauksen Kosmetik4less-verkkokauppaan ja ostoskoriin tipahti vain punia.


Toi keltanen oli tämmönen "pakko hankkia"-ostos, hintaakaan ei ollut kuin 1,7€. ;) Pinkki puna on mun lemppari tällä hetkellä ja se on mun huulilla todella usein. Seuraava kultaiseen hohteleva nude on mun työpuna. Punainen pääsi huulille jouluna. :)

Makeup Revolution - Felony
Sleek - Fuchsia
Sleek - Liquer
Sleek - O.M.G!


Onko täällä muita huulipuniin hurahtaneita? 


6 kommenttia:

  1. Höh, olisin halunnu nähdä keltaisen swatchin! :D Hauskannäköinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäpäs laitan tässä joskus kuvaa, kun huulipuna on huulilla! 8)

      Poista
  2. Mä olen pikkuhiljaa huomannut lisääväni huulipunaa (silloin harvoin) kun lähden iltaa viettämään, kai sitä tulee hurahdettua hitaammalla tahdilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä se lähtee. ;) Oota vaan, kohta ne kuuluu arkeenkin!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...