4. tammikuuta 2015

Kivaa uutta vuotta 2015!

Heipsan taas piiiitkän hiljaisuuden jälkeen! :) Ajattelin tulla vähän päivittelemään kuulumisia, samalla kun teen paluun blogimaailmaan kera uuden ulkoasun.

Ahersin joulukuun alussa uuden ulkoasun blogiin ja nyt ehdin vihdoin ladata sen. Koin muutenkin, että uusi ulkoasu olis kiva julkaista postauksen kera. :) Mitäs tykkäätte tän kertaisesta ulkoasusta?


Mulla on ollut todella kiireinen syksy. Koulu alkaa olla loppusuoralla ja opinnäytetyö alkaa olla myös kohta valmis. Mun piti palailla blogin pariin jo tossa ennen joulua, mutta suunnitelmiin tulikin pieni muutos. Ehdin lomailla 1,5 viikkoa, kun sain viestiä harjoittelupaikastani, että tulisinkos mä töihin! Kieltämättä iski kyllä pieni stressi, että missä vaiheessa mä nyt opparin teen, mutta ei töistä kyllä voinut mitenkään kieltäytyä. Ei auttanut sitten muu kuin uhrata vapaa-ajat ja joulu opparin parissa uurastamiselle. :D Työpaikastani ei sen enempää, mutta työskentelen tällä hetkellä natiiveissa ja tietokonetomografiassa.

Lasken täällä jo päiviä, että koska meidän uusi asunto valmistuu ja päästään muuttamaan. Tekis mieli alkaa laittaan jo tavaroita kasaan ja huonekaluja myyntiin! :D Uuden asunnon pitäis valmistua maaliskuussa ja toivottavasti muutto olisi jo saman kuun aikana. 

Kuva täältä

Oon pitänyt pientä taukoa kynsien lakkailusta, mutta on mulla neljät kynnet varastossa odottamassa julkaisua. Saattaa olla, että täällä tulee olemaan jatkossa enemmän myös muuhun kosmetiikkaan liittyviä postauksia, koska sattuneesta syystä en voi arkena kynsiä lakkailla. :D Mulla on nykyään myös aivan uusi intohimon kohde kosmetiikassa: huulipunat! Oon hurahtanut niihin nyt syksyn aikana ihan totaalisesti. Myös mun huulipunakokoelma on kasvanut aika paljon lyhyen ajan sisään. Uusia kynsilakkoja en oo hankkinut sitten taas pitkään aikaan, en edes muista koska viimeeksi! :D 

On muuten kiva palailla taas näpytteleen juttuja teille! Toivottavasti ehdin pitämään blogin hengissä.

12 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...