16. tammikuuta 2015

Marmoria violetin sävyissä

Sitten vähän vaihtelua sinisiin kynsiin. :) Päätin kokeilla vesimarmorointia pitkästä aikaa ja ihan yhtä vaikeea se oli kun aina ennenkin. En tajua mikä siinä on, että välillä marmorointi onnistuu ja välillä ei onnistu sitten millään! Sain tehdä lakkojen tiputtelut aika moneen kertaan ennen kuin sain aikaiseksi ensimmäisen marmoroinnin. Ei tässä kai muu auta, kun harjoitella ja harjoitella. :D

En oo aikaisemmin koristellut marmoroituja kynsiä millään lisäkoristuksilla, mutta nyt päätin kokeilla, että mille kynnet näyttäisi timanttien kanssa. Mun mielestä lopputuloksesta tuli oikein hauska ja erilainen, kun mitä mun marmoroinnit on ollut aikaisemmin. :) Mitäs te tykkäätte näistä?


Kiko - 333
Kiko - 330
Kiko - 291


Onko täällä joku mestari vesimarmoroimaan? Jos on, niin kerro ihmeessä mikä se marmoroinnin salaisuus onnistumiseen on! :D 

24 kommenttia:

  1. Vaude, ihanat kynnet ja marmorointi! Nuo strassit on kyllä kiva lisä. :) Mää oon vissiin sen kaks kertaa marmoroinu ja niistä on tullu niin karmiat, että heti ku mahollista nii raivona hinkkaan ne pois. :D Ei mun alaa tuo marmorointi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Hahaa, marmoroinnissa ei taida mikään muu auttaa kuin harjoittelu. :D

      Poista
  2. Mun mielestä nää on just kivat :) ihanan väriset ja kuviot just soppelit! Timsut tuo kivaa piristystä, tykkään!

    VastaaPoista
  3. Komppaan muita, eli tosi ihanathan nää kynnet on! Timatitkin sopii hyvin marmorointien seuraksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mun mielestä timantit toi kivaa vaihteluu ja lisää pelkkään marmorointiin!

      Poista
  4. Mua kammoksuttaa ajatuskin vesimarmoroinnista nykyään! :D Ihanat kynnet sait tehtyä ja kiva kun oot palannut bloggailemaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi ei! :D Tietää kyl varata monta tuntia ja hyvät hermot, kun alkaa marmoroida... Kiva kuulla!:)

      Poista
  5. Love this nails you do :-)
    So great and a lot of details :-)
    Have a lovely weekend.

    VastaaPoista
  6. No ihan hemmetin hienot, multa ei tuo homma vaan suju!

    VastaaPoista
  7. Nää on Suvi tosi kauniit! Tykkään tästä väriyhdistelmästä :)
    Mä marmoroin liian usein, nyt yritän taas vähän kokeilla muitakin juttuja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kaisa! :)
      Sä oot kyl semmonen marmorikonkari, että voisit opettaa muakin! :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...