24. tammikuuta 2015

Melkein valmis rönäri

Ei huolta, tästä blogista ei ole muuttumassa mikään höpinäblogi. Palaan kyllä oikeaan aiheeseen mahdollisimman pian, mutta nyt ainakin saatte tietää vähän enemmän itse kirjoittajasta. :) Jotkut on sitä meinaan kovasti toivoneet. Mulla on jo läjä postauksia kosmetiikan maailmasta odottamassa sitä hetkeä, kun ehdin taas keskittymään johonkin muuhun kuin kouluun.

Facebookissa blogin sivusta tykkäävät varmaan lukivatkin, että mun valmistumisaikatauluihin tuli vähän muutoksia. Alunperinhän mun olisi kuulunut valmistua toukokuussa, mutta sain aikaistettua mun valmistumisen maaliskuulle. Viime sunnuntaina sain tietää, että pystyn aikaistamaan valmistumisen helmikuulle, jos uhraan kaiken ylimääräisen energiani opparin viimeistelyyn. Tuntuu, että sitä ylimääräistä energiaa ei kyllä enää edes ole, mutta kyllä sitä jostain joka päivä silti taiotaan. :D

Sunnuntaina aloin sitten kauheella vauhdilla vääntämään meidän opparin tuotosta, ja sain sen onneksi illan aikana tehtyä. Perfektionisti kun olen, niin en ollut tietenkään tyytyväinen nopeasti hutaistuun tuotokseen, koska se menee muutenkin opetuskäyttöön. Maanantaina tein sitten uuden version tuotoksesta töitten jälkeen ihan silmät ristissä ja olin vihdoin tyytyväinen. :D Sunnuntaina sovittiin myöskin opettajan kanssa, että esitetään meidän oppari tiistaina. Esitys meni noinkin lyhyellä varotusajalla onneks loistavasti ja eilen kävin tekemässä vielä kypsyysnäytteen. Nyt ei olis mitään muuta jäljellä, kun arviointikeskustelu! Jipii. :) Tai no, mennään pitämään magneettikentälle meneville röngenhoitajaopiskelijoille pieni turvallisuusinfo meidän opparin pohjalta helmikuussa. 

Täytyy sanoa, että en oo kokenut kyllä ikinä elämässäni tämmöstä uupumusta mitä nyt! :D Järkytyin, kun räpsin äsken meikkikuvia tulevaan postaukseen, että tää stressi ja vähäiset nukkumiset loistaa kyllä mun naamasta. Otankin tavoitteeksi, kun saan paperit käteen, että pidän elämässäni stressittömän ja nukkumiselle omistetun kauden! Keskityn siis vain ja ainoastaan kerrankin itseeni ja omaan hyvinvointiin. ;) Odotan kyllä innolla mun tulevaa lomaa! Loma tulee sisältämään paljon urheilua, blogia, toivottavasti reissu aivan uuteen kohteeseen, muutto ja mitähän vielä! Sen näkee sitten. :)

Kiinnostaako teitä höpinäpostaukset? Meinaan tässä seuraavan parin kuukauden aikana mun elämässä tapahtuu vaikka mitä, mistä saan kirjotettua teille kyllä tarinaa! :D 

22 kommenttia:

  1. Voi vitsit, onneksi olkoon valmistumisen aikaistamisesta! Toivottavasti pääset pian lepäilemään ja antamaan aikaa itsellesi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Lomaan lasketaan jo päiviä, onneks se alkaa kohta! :)

      Poista
  2. Höpinäpostaukset on kivaa vaihtelua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, niitä siis tulee kevään mittaan! :)

      Poista
  3. Höpise pois, mua kiinnostaa myös ja erityisesti jos johonkin reissuun meet. Matkailu on lähellä sydäntä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee toinenkin matkailuun rakastunut! :) Haaveilen (käytän sanaa haaveilen siihen asti, kun lennot on ostettu) New Yorkista huhtikuussa. Harmittaa ihan hirveesti, kun pari viikkoo sit olis ollut suorat lennot 408€, mutta mä jahkailijana jäin miettiin. :( Aattelin odottaa vielä hetken, jos noita tulis uusiks myyntiin. Tai sitten kärsin ja maksan suorista paaaaljon enemmän. :D

      Poista
    2. Joo siis alkaa muistuttaa pakkomiellettä, ei varmaan ole päivää ettenkö miettisi mihin lähtisi jos oisi aikaa ja rahaa. Huomioin myös halvat NYkin lennot, omg! Sinne asti en ole VIELÄ päässyt mutta jonakin päivänä kyllä :)

      Poista
    3. Nyt on muuten lennot ja hotelli tilattu! ;)

      Poista
  4. Oi hienoa! En kylläkään onnittele vielä, taikauskoinen kun olen :P. Ja saa höpistä :)).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi 8) Postausta on tulossa varmasti, kunhan se paperi on kourassa! :D

      Poista
  5. Hey, nice blog!
    Can we follow each other on Blogger and Facebook??

    Blog: http://missunderstoodstyle.blogspot.com/
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/Miss-Understood-Style/1404591476502298?ref=aymt_homepage_panel

    It would mean a lot to me, since I am new!!
    xxx

    VastaaPoista
  6. Höpinäpostaukset on kyllä kivaa vaihtelua, että anna palaa vaan!

    VastaaPoista
  7. Jeeeee!!!!! Mahtavaa! Onnea!!!!
    Höpise pois vaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kohta on aikaa väkertää sulle uus ulkoasu. ;)

      Poista
  8. Voi nää höpinäpostauksetkin on tosi kivoja! :) Jatkuuko essence maanantait vielä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla. :) Mä en oo oikein ihan varma. Mun piti jatkaa niitä kylläkin aluks, mutta nyt oon miettinyt jos maanantai sais jonkun uuden otsikon. :D

      Poista
  9. Hei, hieno homma! Mua kyllä kiinnostaa lukea muitakin postauksia kuin vain lakkailuja. :)

    VastaaPoista
  10. Hei! Minun on pakko kysyä,että kuinka paljon verta joutuu näkemään röntgenhoitajan ammatissa? :D Itselläni on verikammo valitettavasti, mutta silti tämä ala kiinnostaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joutuuhan sitä. :D Meinaan varjoaineen takia joutuu laittaan kanyylin. :)
      Jos yhtään lohduttaa, niin mulla on ollut koko iän todella paha neulakammo. Kyllähän mä koulussa tunneilla pyörtyilin, kun harjoiteltiin kanylointia, mutta ei tunnu enää missään! Eli ajanmyötä oikealla asenteella pääset varmasti sun verikammosta eroon! :) Hae ehdottomasti röntgenhoitajaksi.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...