14. tammikuuta 2015

Sinistä psykedeliaa

Mulla on selvästikin kynsissä nyt joku sininen kausi. Kaikki kynnet sisältää jotain sinistä, jos mukaan ei lasketa viime viikon Ruby-kynsiä. Sininenhän on kyllä tietty talvinen väri! :D 

Mulla oli valmiina leivinpaperille leimailtuna hyrräkuvioita käytettäväksi. Taisin tehdä noi leimailut joskus viime lokakuussa, joten ehkä oli ihan hyvä aika jo käyttää ne. :D Halusin yhdistää hyrräkuvioon liukuvärjäyksen ja sinisen kauden takia päädyin tietty sinisen eri sävyillä tehtyyn liukuiluun. Koristelut huusivat vielä lisää jotain, sitä pistettä i:n päälle. Pengoin mun glitterlakkoja läpi ja käteen osui korkkaamaton OPIn hopeinen glitterlakka.


OPI - Alpine Snow
Kiko - 340
Essence - Let's Get Lost
Essence - The Boy Next Door
OPI - Snowflakes In The Air


MoYou - Princess Collection 08


Onko teillä värien suhteen jotain tiettyjä kausia? Jotka tulee ehkä ihan huomaamatta, kuten mulla!


16 kommenttia:

  1. Ihanat ja niin huolella tehty :). Mulla ei taida olla tiettyjä kausia värien suhteen, mitä nyt haikailen sen ranskalaisen manikyyrin perään harva se päivä :P. Ihanaa muuten nähdä muitakin lakkauksia kuin skittlettejä, niitä kun on nyt blogit täynnä (en tarkoita sinun blogiasi vaan yleensä) kyllästymiseen saakka <3.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ranskis on kyllä ihanan helppo ja kaunis, ite teen vaan tosi harvoin. :D Huomaa kyllä, että bloggareilla on selvästi nyt joku skittlette-kausi. :)

      Poista
  2. Hei, kerro lisää leivinpaperileimauksesta, häh? :) Sininen on yksi lemppareistani, oikeen sellanen sähäkkä, selkeesti menee sykleissä nää värit, milloin mikäkin on pinnalla, kesällä enemmän oransseja ja kralleja sekä pinkkejä ja talvea syksyä kohti taas omat tummemmat sävyt. Tykkään näistä ja tuo Kiko näyttää herkulta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tohon leivinpaperileimailuun mut innosti E-S ihanilla kynsillään! Mä oon tehnyt tuton aiheesta, löytyy täältä http://passionfornails.blogspot.fi/2014/08/varikasta-leimailua.html
      Nää tän postauksen kynnet oon tehnyt niin, että leimasin vaan hyrräkuvion leivinpaperille, en siis väritellyt kuviota. Kantsii kokeilla tota tekniikkaa, saa hirmu kivoja kynsiä! :)
      Toi Kikon vaaleansininen on ollu mun lempparilakka jo monta vuotta, täydellinen babyblue. ;)

      Poista
  3. Lakkojen värien määrän mukaan mulla on kesto punasinivihreä-kausi menossa. :D Upeat kynnet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa. :D Kivaa, että on muitakin kausi-ihmisiä täällä.
      Kiitos!

      Poista
  4. Ihan täydelliset kynnet! <3 Tykkään ihan hirviästi :)
    Tuleehan niitä kausia, että jotain väriä aina katsoo enemmän sillä silmällä. Mutta mä pyrin vaihtelemaan värimaailmoita mahdollisimman useesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon. :)
      Pitäis itekin varmaan pyrkiä siihen, että ei jämähtäis yhteen väriin. Kummasti vaan tulee valittua aina niitä samoja sävyjä. :D

      Poista
  5. Vouuuuuu, miten kauniit kynnet. Siis värit on ollu ihan nappivalinta ja koristelut kanssa! <3

    VastaaPoista
  6. Kauniit kynnet ja hyvän sinisen väriset. :)

    VastaaPoista
  7. tosi kivat kynnet :) mullakin kyllä sininen kausi menossa, tai no on kyllä ollut jo aika pitkäänkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Hahaa, kauankohan mun sininen kausi jatkuu... :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...