16. maaliskuuta 2015

Lime Crimen ihanuuksia

Tilattiin E-S:n kanssa tammikuun alussa Lime Crimeltä vähän huulimeikkejä. Oon aivan myyty tälle merkille! Punissa on niin paljon pigmenttiä ettei tosikaan ja pysyvyys on aivan mieletöntä. En oo käyttänyt Velvetines-huulipunien kanssa edes pohjustajaa ja punat pysyy huulilla koko päivän.


Tehtiin kaksi tilausta ja mun ensimmäinen tilaus sisälsi nämä kolme punaa. :)


Punien pakkauksetkin on niin suloiset!


Countessa Flourescent
Retrofuturist


Countessa Fluorescent


Retrofuturist


Pink Velvet
Tää ihanuus ei tuu kuvissa oikein esille. Sävy on kuitenkin kaunis ja räikee pinkki. 


Mun toinen tilaus sisälsi vielä punaisen Velvetines-mattapunan. Tää kyseinen puna on ollut mulla käytössä eniten. :)


Onko teillä Lime Crimen tuotteita?

Huh muuten, kauhistuin tammikuussa mun silmänalusrypyistä, kun räpsin näitä kuvia. Vanhenin parin kuukauden aikana varmaan 10 vuotta, kiitos aamuherätysten (5.30, huuh aivan liian aikasin mulle) tuomien silmäryppyjen. Peilailin nyt mun silmänalusia ja jipii, silmänaluset on kadonneet!! Oon kyllä nyt ottanu tavoitteeksi nukkua joka yö sen kahdeksen tuntia ja on se kannattanut. Mitä tästä opimme? Ei auta aliarvioida nukkumisen tärkeyttä. :D

23 kommenttia:

  1. Mä en omista yhtäkään LC:n tuotetta, mutta oon niitä ihastellut.
    Nyt mun mielipiteeni ja asenteeni merkkiä kohtaan on kuitenkin suuresti muuttunut, kun niillä on ollut niiiin paljon ongelmia ja skandaaleja. Viime viikkoina ne on paisuneet niin isoiksi, että tosi monet isot nimet ovat päättäneet kääntää kelkkansa ja lopettaa yhteistyöt LC:n kanssa ja jne. Muun muassa RoseShock ja Glam&Goren Mykie. Instagramista löytyy paljon tietoa tägeillä #limecrimescandal #boycottlimecrime yms. Kantsii tutustua. Niiden asiakkailta nimittäin on kadonnu älyttömiäkin rahasummia tililtä hakkereiden ansiosta ja firma ei oo ottanut mitään vastuuta. Ja ovat väittäneet olevansa vegaaninen firma (tjs) mutta tuotteissa onkin ollut mehiläisvahaa. Kaikennäköstä harmia ja kökköä.
    Mua kyllä toisaalta harmittaa, koska esim No She Didn't -huulipuna on pyöriny päässä jo kauan :D
    (Tää kommentti on uskomatonta puuroa, ei sais heti heränneenä kommentoida ikinä, mutta :'D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä Liisan kanssa, että en aio edes kokeilla ja oliko vielä, että uudelleenpakkasivat jonkun eri merkin luomivärejä eli sama luomiväri liikenteessä, mutta LimeCrimellä vähemmän tuotetta ja enemmän hintaa. Ihan älyttömiä juttuja kun itekkin luin just Roseshockin kautta et minkälainen firma kyseessä. Ei oo kyllä kaikki ihan kotona... Ja varmasti löytyy muiltakin merkeiltä yhtä pigmenttisiä tuotteita kuin nämä. Ainakin oon vaihtoehtoja nähny! :)
      xoxo Mella

      Poista
    2. Ihan samaa mieltä! Mä en suosittelisi edes postaamaan näistä, harmi kun oot tilannut. Toivottavasti sun tililtä ei pian katoa rahaa? Mä en tykkää firmasta enää ollenkaan, oon omat tuotteeni myynyt pois/heittänyt roskiin.

      Poista
    3. Mun mielest tää on kyllä ylireagointia! :-O Luin et ongelma oli jos makso vaik kortil. Et paypal oli turvallinen. Mäkin tilasin näit eikä rahaa oo kadonnut eikä muutenkaan jääny mitään pahaa mieltä.

      Poista
    4. Jos Suvilla itsellään ei ole ollut ongelmia puljun kanssa ja hän on tuotteisiin täysin tyytyväinen, niin miksei hän saisi postata niistä? :D

      Ymmärrän kyllä että jos jollakulla on ollut ongelmia jonkun liikkeen kanssa, niin hän kirjoittaa siitä varmasti blogiinsa, mutta kun ei täällä somessa voi koskaan olla varma siitä, että mikä on totta ja mikä vähän väritettyä. Jos joku on saanut hieman tympeää palvelua jossain, niin hän voi kirjoittaa että "sain aivan törkeää palvelua, en voi uskoa miten halventavasti minua kohdeltiin!" -> juttu lähtee leviämään, tuotemerkki/nettikauppa saa turhaan lokaa niskaansa...

      Eli varmaan järjenkäyttö sallittu näissäkin kuvioissa...

      Poista
    5. ^^suosittelen ehkä vähän tutustumaan ko. lafkan historiaa sekä sitä edeltäneisiin firmoihin :---D

      Poista
    6. Ihan on kyllä Paypalinkin kautta kadonnut rahaa, että... Turvallista jep. Yhdeltäkin yksinhuoltajaäidiltä kadonnut kymppitonni rahaa tililtään, ja firma vaan kohauttaa hartioitaan? Aiva. Doe Deere on muutenkin todella epäaito ihmisenä, ja pistää oman miehensä kirjoittamaan anteeksipyyntökirjeet ja jne jne jne jne! Eikä tässä kukaan sanonut, ettei Suvi näistä SAISI postata? Kannattaa muut anot teidänkin ihan lukee toi Rose Shockin postaus jonka Photogothic tonne alas linkkas. Käyttäkäähän ite vaan sitä järkeenne! Mitään turhaa lokaa tässä ole luotu, jos ihan vaan tutustuis asioihin piiiiiiiiikkasen paremmi! ;)

      Poista
    7. Nyt täytyy kyllä sanoa, että rauhotutaas vähän! Olin kyllä erittäin tietoinen tuosta LC:n aiheuttamasta kohusta, mutta pidän silti edelleen punistani ja tulen niitä käyttämään. Mulla itsellä ei ole negatiivisia kokemuksia kyseisestä firmasta, vaikka netti onkin täynnä tekstiä siitä miten firma kohtelee asiakkaitaan. Olisiko punat aiheuttaneet tällaista ”kommenttitulvaa”, jos olisin postannut niistä heti tammikuussa paketin saavuttua..? Tää viimeisin LC:n kohu taisi syntyä juurikin tammikuussa, kun ihmiset tilaili punia varastojen täytyttyä. En ole missään vaiheessa ylistänyt tai kehunut firman toimintapoja ja suosittelenkin jokaisen harkitsemaan, että mistä omat punat tilailee. En myöskään usko, että tulen viimeisimpien netissä pyörineiden juttujen perusteella enää kyseiseltä firmalta tuotteita tilaamaan.

      Koin nyt kuitenkin, että halusin sävyt esitellä teillekin. Postauksen pointti oli ihanat punasävyt, joista pidän todella paljon.

      Suosittelen muillekin luomaan Paypal-tilin yhteyteen ihan oman pankkitilin, jossa ei pidä rahaa kuin tarvittaessa. Näin mä olen ainakin itse välttynyt siltä, että rahaa katoaisi mystisesti tililtä. :) Eikä myöskään kannata maksaa nettikauppoihin suoraan kortilla, niin että luovuttaa korttitietonsa firman sivuille.

      Poista
    8. Jep, jokainen tekee omat päätöksensä, mutta ei Suvin kimppuun silti tarvi hyökätä :) Onneksi oot käyttänyt Paypalia! Huokaisen puolestasi helpotuksesta. Toi Pink Velvet on noista ehkä eniten mun näköiseni, oikein sulonen! ^_^

      Poista
    9. Joo ei tulis ikinä mieleenkään maksaa mihkään kortilla. :D Pink velvet on kyllä upea, tulee olemaan paljon käytössä kesällä. 8)

      Poista
  2. Ihania punia. Noi hinnat (ja sknadaallit) ei kyllä innosta tilaamaan mitään. Jonkun muistan kehuneen Makeup Revolutionin matta punia (toivottavasti se et ollu sie :D) http://www.makeuprevolutionstore.com/index.php/lips/matte-lips.html hirveesti kiinnostas tilata noita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään sävyistä kans todella paljon. :) En ollut mä, pitääkin tutustua noihin! Mulla on yks ton merkin puna ja se ei ollut laadultaan kovin kummoinen. :( Jospa mattapunat ois parempia.

      Poista
  3. Joo, Lime Crimen kanssa saa kyllä olla todella varovainen! Ihmisten tilit on tyhjennetty kun ovat yhden huulipunan heiltä ostaneet. :/
    http://roseshock.blogspot.fi/2015/03/open-letter-to-unicorns.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä itse olen ainakin säästynyt tilin tyhjentämiseltä. :)

      Poista
  4. Oih, ihania punia! Harmi, että yrityksellä on kyseenalainen maine nykyään :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä harmi, meinaan nää punat on mun mielestä laadultaan todella loistavia.

      Poista
  5. Nuo on kyllä ihania, itsekin Harlowilla niitä katsoin, kun myyvät kaikki Lime Crimen tuotteet alennuksilla pois. Hyökin lopettavat niiden myymisen.

    Mutta miekin olen niitä juttuja ja ongelmia lukenut, niin ei kyllä ole kovin imarteleva maine :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi kyllä, että firma pilaa maineensa tuollain. :/

      Poista
  6. En kyllä ymmärrä miten kukaan enää edes kehtaa julkisesti myöntää tukevansa koko lafkaa millään tavalla :D ei oo kyllä koko merkistä jäljellä enää mitään hyvää(tosin eipä sitä ikinä ole ollutkaan).... kivoja meikkejä joo, mutta en edes uskaltais tunkea noita naamaani ottaen huomioon mitä kaikkia kivoja ongelmia ja juttuja itse meikeistäkin on tullut ilmi ja siihen vielä päälle paska firma

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä ainakin kehtaan kertoa mielipiteeni ihan julkisesti. :) Satun tykkäämään punistani ja tulen niitä käyttämään, vaikka firma onkin pilannut maineensa.
      Eikä kyseiset punat ole myöskään aiheuttaneet mitään harmia niitä käytettäessä.

      Poista
    2. Ei kannata tuolla tavalla rummuttaa omaa ylpeää mielipidettään tämmösestä asiasta. Eikä ehkä harmia sulle henkkoht. tule mutta kamoon. Maailmassa on olemassa paljon punia ja lafkoja että luulis niistä löytyvän ihmisystävällisempiä vaihto ehtoja kuin tämä...... Paskaa mikä paskaa. Tähän vois vetää vaikka natsikorttejakin esiin vaikka Hitlerin käyttäytymisestä ja sen hyväksymisistä (koska eihän se kaikille tehnyt pahaa nii!) mutta se menis jo ehkä vähä liia diipeille tasoille :D

      Poista
    3. Muistetaas nytten se, että nää punat on hankittu jo parisen kuukautta sitten. :) Enkä usko, että tää postaus olisi silloin aiheuttanut tällaista anonyymeilya.
      Suosittelen jättämään ton natsikortin välistä, kyseessä on nyt ehkä hieman eri tasoiset jutut. ;)

      Poista
  7. En nyt ymmärrä, miksi omasta mielestään hyviä punia ei saisi kehua. Lafka voi olla perseestä, mutta tällainen ihmeellinen hyökkäys Suvia kohtaan kun teki postauksen näteistä punista on kyllä jotain mtä en ymmärrä. Hermotkaa puljulle, älkääkä sivulliselle jos touhu ärsyttää. Turhaa mennä henkilökohtaisuuksiin muutenkaan, kun tässä ei oo ketään pakotettu kyseistä puljua kannattamaan jos ei tahdo.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...