14. maaliskuuta 2015

Töitä, muuttoa ja reissua

Heipä hei taas pitkästä aikaa! :) Ajattelin tulla taas kertoon vähän kuulumisia ja infoon blogin tulevaisuudesta. Olin jo aikeissa lopettaa blogin, mutta päätin kuitenkin, että toukokuussa kirjottelut jatkuu kynsien ja kosmetiikan osalta. :) 

Viime postauksen oon kirjottanut joskus tammikuussa ja sen jälkeen on tapahtunut vaikka mitä! Instagram-tilin seuraajat varmaan huomasivatkin, että mä valmistuin tuossa kaksi viikkoa sitten röntgenhoitajaksi. Vihdoin saa huokaista helpotuksesta, kun koulu on ohi! Kyllä mä pariin kertaan mietin, että olisin voinut ihan hyvin edetä sitä suunniteltua vauhtia ja valmistua vasta toukokuussa, kuten meidän ryhmän oli tarkoitus. En oo varmaan ikinä ollut näin poikki!


Olin Töölön sairaalassa joulukuun puolesta välin helmikuun kolmanteen viikkoon asti ja sitten pidin ansaitun viikon loman. Mun piti pitää alunperin 10 viikon loma meidän muuton takia, mutta meidän muutto uuteen kotiin siirtyikin pari viikkoa alkuperäisestä juorutusta päivämäärästä. :D Sen takia joudutaan pitään vielä huhtikuun ajan tää meidän nykyinen asunto, joten tavarat saa kuskailla ihan rauhassa uuteen asuntoon parin viikon ajan. Tästä johtuen totesin, että mulla kaatuu seinät päälle jos oon 10 viikkoo vaan kotona, kun ei pääse edes heti muuttaan uuteen kotiin! Viikon loman jälkeen suuntasin taas takaisin töihin, mutta päätin kokeilla vähän erilaista toimipistettä. Oon meinaan tehnyt kaikki mun harjoittelut ja työt sairaalamaailmassa, joten halusin kokea vähän erilaisen potilasmateriaalin vielä! :D Toukokuussa meenkin sitten taas takaisin sairaalamaailmaan.

Teen töitä nykyisessä toimipisteessä ens kuun puoleen väliin ja sitten mulla koittaa kolmen viikon loma. Ja arvatkaa mihin mä lähden!! New Yorkiin! Vitsit, oon niin innoissani. :) Harmi vaan, että tietty muuttopäivä uuteen asuntoon on sit just sama, kun lähen tonne reissuun... Loma menee reissussa ja muuttaessa. :D


Aloin tässä just pohtiin, että koskahan mä oon edes lakannut mun kynnet viimeeks... :D Oon pakannut jo osan tavaroista, koska tää meidän nykyinen asunto menee työhuoneen ja makkarin osalta remonttiin ens viikolla. Tän takia mulla ei oo oikein ees paikkaa missä kuvailla kynsiä, koska oon laittanut lightboxin ja lamput jo muuttolaatikoihin. Nyt olis kyllä tietty upeet ilman kuvailla kynsiä ulkonakin. :)

Hmm, oiskohan mulla vielä jotain muuta kerrottavaa. :D Tietty voisin sen kysästä, että haluatteko postauksen tosta mun tulevasta reissusta? Jos halutte, niin minkä tyyppisen? Niin tiedän sitten jo reissussa perehtyä asioihin esim. shoppailunäkökulmasta jne.

Huomasin, että mulla on koneella kuvat pariin postaukseen, jotka voisinkin tässä kohta näpytellä. 8) Jotenkin näitä postauksia näpyttelee pitkän tauon jälkeen ihan erilaisella fiiliksellä, oon ihan tarmoa täynnä! :D Ihanaa kirjoitella taas pitkästä aikaa ja huomaan, että mä oon kaivannut tätä ihan hirveästi. Kirjoittaminen on vaan semmonen juttu, mistä tykkään todella paljon. :) Huh, tajusin muuten, että talvi meni jo vähän ohi, joten tarvii tehdä taas uusi ulkoasu... :D Ainakin uudella värimaailmalla.

20 kommenttia:

  1. Onnea valmistumisesta ja mahtavaa reissua.Voimia myös muuttoon

    VastaaPoista
  2. Kiva kuulla siusta ja onnea valmistumisen johdosta! :) Kiva, kun et ainakaan vielä lopeta blogia. Just tossa yks päivä mietin, että et oo pitkään aikaan postannu ja tuutkohan takasin :) Vähän hieno reissu tulossa! Olis kyllä joskus kiva päästä käymään New Yorkissa. Shoppailu kiinnostaa aina! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Voi vitsi, kiva kuulla et joku kaipaillut! ;)

      Poista
  3. Upea juttu, että pääset New Yorkiin! Ehdottomasti ruinaan täällä postausta siitä, shoppailut nyt ainakin on nähtävä. :) Upeaa lomaa ja stressitöntä muuttoa. :D

    VastaaPoista
  4. Onnittelut ja tsemppiä muuttoon! Tottakai voisi reissusta olla postausta, mutta en oikein tiedä mitä haluan. :D Ehkä jonkun postauksen missä on random kuvia sieltä ja sitten hyviä shoppailupaikkoja sekä sun ostoksia tietysti! Ja ruokakuviakin voisi olla. :)
    xoxo Mella

    VastaaPoista
  5. Onneksi olkoon valmistumisesta ja tulevasta NYC:n reissusta ! Ihana kaupunki. Voisin käydä siellä monta kertaa vuodessa kyllästymättä, jos vain rahat riittäisi ja olisi lomaa tarpeeksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon. :) Odotan reissua kyllä innolla, onneks enää kuukausi odottelua. ;)

      Poista
  6. Onnea valmistumisen johdosta! Tosi kiva ettet lopeta blogia, koska oot mun lemppari kauneusbloggaaja, jos sua sellaseks voii iiiii sanoo :D Hyvää matkaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Tosi kiva saada tuollaista palautetta. :)

      Poista
  7. Hauska nähdä että sun blogi taas nousi päivityksen myötä mun bloggerin lukulistalla; vaikka olitkin tammikuussa päivittänyt niin silti sun kohdalla luki pitkän aikaa että viimeisin postaus olisi päivittynyt "5 kk sitten".. O_o

    Mä toivon Nykistä monipuolista kuvatulvaa - turinat niihin voit kertoa sit kun nähdään. ;) Tulee varmasti kiva reissu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah joo bloggerin lukulista ei oikein halua tehä yhteistyötä mun kanssa ja mulla ei yleensä postaukset nouse. :D
      Kuvatulva tulossa, toiv reissukilot palaa sitten väriestejuoksussa. ;)

      Poista
  8. Jes your back! :D Oot ihan mun lemppari kauneusbloggaaja ! Onnea valmistumisen johdosta :)

    VastaaPoista
  9. Onnea valmistumisen johdosta :) ja hitsi miten siisti reissukohde! Matkapostausta odotellessa, ja tietty ne parhaat kynsilakka-apajat osoitteenen kiinnostaa :)

    VastaaPoista
  10. Mukavaa lukea sun kuulumisia. Onnea hurjasti valmistumisen johdosta! Aivan mahtavaa, minäkin vielä joskus menen käymään nycissä! :) Ihan huippua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla. :) Kiitos paljon! Kannattaa varmasti lähtee, en malta myöskään odottaa mun omaa reissua. 8)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...