12. kesäkuuta 2015

New Yorkin shoppailut

Sitten olisi vuorossa ostospostaus! :D En esittele mukaan tarttuneita vaatteita, mutta voin sanoa, että esim. Victoria's Secretillä tuli vietettyä lähemmäs kolme tuntia... :D

Monet kauneusbloggaajat ovat hehkuttaneet tätä ihmeellistä Clarisonic-puhdistusharjaa. Pitihän munkin tää tietysti saada! Pohdiskelin kotiutanko Mia vai Mia 2, mutta päädyin simppelimpään versioon. Hintaa tällä oli 75$.


Ostin Sephorasta vielä yhden vaihtopään Clarisoniciin.


Sain kaupan päälle Urban Decayn Pulp Fiction-paletin, kun ostin Clarisonicin. :) Lisäksi ostin Sephorasta toisen puhdistusgeelin Clarisoniciin. Ei mulla aknea ole, mutta hetkellisiä iho-ongelmia kyllä... :D Ajattelin, että jospa noilla tuhottaisiin ne. ;)


Victoria's Secretiltä lähti tietenkin mukaan vartalotuoksuja. Pyörin tuoksuosastolla ja mulle sattui kohdalle suomalainen myyjä! Oli kyllä kiva saada opastusta suomeksi. 8)


Love Spell on ehdottomasti mun lempparituoksu, joten pitihän sitä saada sitten hajuveden ja vartalovoiteen muodossakin. :)


Claire's:lta lähti perinteisesti kaikkea kivaa hiuskoristetta ja korua mukaan.



Sain kaupan päälle tän kynsilakan. Mun eka kynsilakka yli puoleen vuoteen, jee! :D


Olin päättänyt jo ennen reissua, että kotiutan jotkut kivat työkengät reissusta. Valkosten työvaatteiden kaveriksi päätin etsiä mahdollisimman räikeet kengät. Sain korkkarit puoleen hintaan, joten pitihän nekin kotiuttaa. ;)


Pitihän mun kotiuttaa myös pari uutta laukkua! :) Pieni lompakko on ollut mun ostoslistalla jo pitkään. Mun lompakosta ei löydy mitään muuta kuin pankkikortti, henkkarit ja kelakortti. Joten iso lompakko on ollut vaan epäkäytännöllinen. :D


Sukulaiseni osti mulle nää puikot tuparilahjaksi. Pitäähän sushin suurkuluttajalla olla hienot puikot! 8) Nää löytyi China Townista söpöstä pienestä syömäpuikkokaupasta.


Heräteostoksena mukaan lähti parit uudet aurinkolasit ja tuo kaulakoru. :)



4 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...