5. kesäkuuta 2015

Ocean Breeze

Tän lakkauksen piti olla todella kesäinen, mutta mulla itellä tulee tästä talvinen fiilis! :D Ehkä värivalintana valkoinen, sininen ja hopea on vaan liian talvinen. Ostin sinisen Rival de Loopin lakan pari vuotta sitten Saksasta. Lakka on todella kaunis tummansininen, seassa on aavistus sinistä glitteriä. 

Oon tykästynyt tällä hetkellä selvästikin teippailuun. Tuntuu, että jokaiseen lakkailuun on pakko tehdä teipillä jotain! :D Mikäs on tällä hetkellä teidän lempparijuttu koristelussa? Kukkakuviot on Konadin laatasta m29.


Rival de Loop - Ocean Breeze
Claire's - Hopea
OPI - Alpine Snow
Essence - Hopea leimauslakka
Konad - Valkoinen



12 kommenttia:

  1. Eivät vaikuta talvisilta mun mielestä, pikemminkin pikkusen merihenkiset väriensä puolesta. Tosi kauniit ja onhan se teippailukin ihan pop, jos on malttia pikkasen nyhertää :) Tykkään!

    VastaaPoista
  2. Onpas kaunis lakkaus! Ei mulle tullut talvea näistä mieleen :)
    Mun lempparikoristelu on tällä hetkellä pilkuttelu kaikissa muodoissa, erityisesti pilkkutikkukukat :D

    VastaaPoista
  3. Ei tule talvi mieleen vaan enemmänkin seiloriteema. :) Kivat kynnet!

    VastaaPoista
  4. Ennemmin nämä on merihenkiset kuin talviset, tosi upeat kuitenkin :)
    Tällä hetkellä liukuvärjäys tuntuu kivoimmalta koristelutyyliltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Liukuvärjäys on kyllä aina toimiva :)

      Poista
  5. Mä kans kallistun meriteemaan näiden kanssa. Tykkään! :)
    Teippailut toimii aina. Mulla varmaan aina ja ikuisesti lempparina on marmorointi....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin kun osaiskin marmoroida niin kuin Kaisa... :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...