8. kesäkuuta 2015

Skittlette reissuun

Tällä viikolla olis sitten teemana mun New Yorkin reissu. Tänään esittelen reissukynnet, keskiviikkona tulee pikakatsaus reissuun ja perjantaina reissun shoppailut. :) Millekäs viikko teistä kuulostaa?

Nää kyseiset kynnet oli mun ekat kunnon lakkailut pitkään aikaan. Tarkoitan kunnon lakkauksella sitä, että pidin lakkoja kynsillä pidempään kuin 10 minuuttia. Halusin tunkea kynsiin siis kaikkea mahdollista: strasseja, liukuväriä, siirtokuvia ja teippailua. Tykkäsin näistä kynsistä todella paljon! :) Nää kynnet keräs paljon kehuja reissussa myyjiltä ja tarjoilijoilta! Yks myyjä kysyi mun blogin instatunnarinkin. :D 

Mulla meni muuten hetki tottua siihen, että kynsillä on lakkaa. :D Lähinnä katoin kokoajan, että mitä roskia mun kynsillä on!


OPI - Alpine Snow
Kiko - 340
Kiko - 333
Claire's - Hopea


16 kommenttia:

  1. Voi nää on kyllä ihanat! :) Kuulostaa mukavalta viikolta.:P

    VastaaPoista
  2. Aivan ihanat! Ei yhtään överit, vaikka onkin niin monta eri koristelutapaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Ajatuksena noi tuntu vähän liian övereille, muttei ne kyllä sitä ollutkaan!

      Poista
  3. Nätit kynnet :) Viikko kuulostaa hyvältä.En malta oottaa noita New York postauksia xD

    VastaaPoista
  4. Reissupostaus kuulostaa valtavan hyvältä! Kivat lakkaukset oot myös loihtinut :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...